the End of the Beginning (a New world) [HOUSE]

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.
Is deze te track te stevig? Volgens sommige wel, andere smulden van deze track. Er zit een lekkere house-swing in en zeer sterke basslines!

Vind jij hem ook zo lekker? Groet, Boudewijn.

 
Ik vind 'm lekker. Iets sneller, hardere kick en een wat minder doffe crash zouden 'm nog beter maken?
 
Thanx voor het luisteren Montfrooij!

Over die swing... ik pas natuurlijk ook op andere tracks swing toe. Maar ik snap niet helemaal waarom juist bij deze track de swing zo goed uit de verf komt. Ik ga dat toch eens goed analyseren voor toekomstige tracks!
 
quote : "Is deze te track te stevig?Volgens sommige wel, andere smulden van deze track"
Uhm nou nee, dit is stevig ...:D8)(beetje prodigy stijl)
Tis 128Kb mp3 dus ja lever wat sound qualiteit in ,,,
Maar goed zo zou ik het mixen...kwestie van smaak maar ik hou meer van die echte biterauwe sound.:duivels:
Hier dan een snippet..
 

Attachments

  • untitled.mp3
    233,1 KB
bewerkt? ja gewoon wat EQ aanpassingen en multiband compressie op de low end en wat tape processing,verder niks aan gedaan.
Dat stuke genomen omdat ik geen tijd heb om een hele track tedoen ...tis meer vb...mixen doe je natuurlijk op je individuele channels niet wat ik heb gedaan uiteraard.
 
Interessant! Ik kan het nu niet goed vergelijken op mijn Smartphone speakers. Maar in mijn Studio ga ik het zeker checken, betere speakers etc.
 
quote : "Is deze te track te stevig?Volgens sommige wel, andere smulden van deze track"
Uhm nou nee, dit is stevig ...:D8)(beetje prodigy stijl)
Tis 128Kb mp3 dus ja lever wat sound qualiteit in ,,,
Maar goed zo zou ik het mixen...kwestie van smaak maar ik hou meer van die echte biterauwe sound.:duivels:
Hier dan een snippet..
Klinkt veel vlakker? Alle bite is eruit?
 
Back
Top