• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Poly-61 & Korg Poly-800 mkII

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

snoopyonn

Nieuwkomer
Lid sinds
16 februari 2018
Berichten
9
Ik verkoop een paar synths om de aankoop van een Minitaur te financieren - dus ik sta open voor een ruil als je die hebt :)

Korg Poly-61: Dit werkt over het algemeen goed en heeft een paar jaar geleden een servicebeurt gehad. De veer ontbreekt echter in de pitch-bend, dus die moet worden vervangen om te kunnen werken (de andere veer in de joystick, die de modulatie regelt, werkt goed). Er is een klein beetje slijtage, waaronder een licht gesmolten sleutel en een stukje van de zilveren afwerking die uit de hoek ontbreekt. Ik heb hieronder foto's toegevoegd. - €400

Korg Poly-800 mkII - Voor het grootste deel functioneert dit goed, maar heeft één groot probleem dat moet worden opgelost - vandaar de goedkope prijs. Ik kan dit niet zelf oplossen, maar hopelijk begrijpt iemand hier het probleem en kan het oplossen. Af en toe schakelt de stroom zichzelf uit en weer in, en de afstemming valt weg. De synth moet dan opnieuw worden opgestart om weer correct te kunnen functioneren. Kan het iets met de power unit te maken hebben? - €130

Ophalen in Amsterdam heeft de voorkeur aangezien ik ze liever niet opstuur.
 

Attachments

  • IMG_3760.jpeg
    IMG_3760.jpeg
    307 KB · Bekeken: 307
  • IMG_3761.jpeg
    IMG_3761.jpeg
    320,8 KB · Bekeken: 265
  • IMG_3762.jpeg
    IMG_3762.jpeg
    124,9 KB · Bekeken: 231
  • IMG_3763.jpeg
    IMG_3763.jpeg
    116,2 KB · Bekeken: 247
De Poly-800 is verkocht, maar ik heb ook een Yamaha DJX te koop. Details hieronder.



Korg Poly-61: Dit werkt over het algemeen goed en heeft een paar jaar geleden een servicebeurt gehad. De veer ontbreekt echter in de pitch-bend, dus die moet worden vervangen om te kunnen werken (de andere veer in de joystick, die de modulatie regelt, werkt goed). Er is een klein beetje slijtage, waaronder een licht gesmolten sleutel en een stukje van de zilveren afwerking die uit de hoek ontbreekt. Ik heb hieronder foto's toegevoegd. - €400

Yamaha DJX - Werkt prima (wordt geleverd zonder oplader) - €85

Ophalen in Amsterdam heeft de voorkeur aangezien ik ze liever niet opstuur.
 

Attachments

  • DJX.jpg
    DJX.jpg
    391,3 KB · Bekeken: 151
Back
Top