Expressive E Imagine

OORzaak

Hangend lid
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.263
Locatie
In een huis
Expressive-E-Imagine.001-678x381.jpeg


Expressive E Imagine, new physical modeling synth plugin with Applied Acoustics Systems​




 
Ik zie het niet meer zitten zegt mijn bankkaart,weer 89,40 euro minder op de rekening.:verkoght:
 
om precies te zijn: 83,40 euro... Toch maar doen? Nee, klinkt allemaal indrukwekkend, maar ook ik moet maar eens echt aan de slag met alle andere plugins/software van AAS en Cherry Audio etc. etc, waar ik nog maar 10% (of vaak minder) van heb verkend, laat staan onder de knie heb!
 
om precies te zijn: 83,40 euro... Toch maar doen? Nee, klinkt allemaal indrukwekkend, maar ook ik moet maar eens echt aan de slag met alle andere plugins/software van AAS en Cherry Audio etc. etc, waar ik nog maar 10% (of vaak minder) van heb verkend, laat staan onder de knie heb!
Hahaha we kennen het,het kriebelt om weer iets nieuw te ontdekken.
Maar ik ben terug in opbouw.Ik heb 80% van mijn stuff verkocht tot mijn PC toe.
Maar de aankopen zijn veel gerichter, het moet voor mij echt tot de verbeelding spreken om nog iets te kopen.
Ik ga het nu zeer minimalistisch houden.Er valt veel meer te ontdekken in een plugin of synth,nu ik er de tijd voor neem,dan keer op keer iets aan te kopen en zeker dat het afgeprijsd is.Het aantal softsynths en synths kan ik bij wijze van spreken op één hand tellen.
Ik merk ook dat ik nu veel meer bezig ben met muziek maken en dat is toch de essentie van je hobby.
 
Onbegrijpelijk dat dit dan weer niet MPE is, terwijl ze zelf een MPE keyboard ontwikkelen 🙀
Anders had ik hem meteen gekocht.
Hoopte al dat Chromaphone 3 MPE zou zijn.
 
ja geweldig dit zeg.
ik hoor al tracks in mijn hoofd met de Imagine die de progressie doet, zang en akkoestishe drums erbij.
Wel vaag dat het geen poly AT of mpe heeft.....heb ff gechecked maar idd... heel wazig.

Ik heb maar een paar vst instruments maar als de klank echt goed is dan raak ik wel geintreseerd.
De 'Imagine' klinkt erg als de sounds uit de Osmose. Die ik gecancelled heb,

Nou ja eerst maar mijn computer upgraden.
 
Bij gebrek aan MPE maar wat MPE Chromaphone patches gemaakt met Bitwig d.m.v. de Instument Layer. Een beetje omslachtig maar dan heb je ook wat : )
 
Back
Top