houten zijkantjes voor yamaha cs15? iemand een clue?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.716
Locatie
Streek rond Herentals - België
Iemand een idee waar je dat kan kopen? Ken iemand die er me om vraagt, zijn cs15 heeft een kapotte zijkant.
 
Kan zoiets met een 3D printer? Een gespiegelde versie van de andere zijkant.
kan wel, maar zal niet echt mooi worden. Plus dat het te groot is voor huis-tuin-keuken 3D printers. Dus moet je het ergens professioneel laten printen wat in dit geval duur zal zijn. Als je een mooier resultaat wil zou je met een resin printer moeten werken, maar juist die zijn vaak nog wat beperkter qua oppervlakte dan standaard filament. Ik zou idd eerder iemand zoeken die goed met hout is.
 
Je kan de bestaande zijkanten als sjabloon gebruiken. Iedere zichzelf respecterende houtbewerker maakt in een handomdraai een paar mooie massief houten zijkanten toch?
 
als je niet gehandicapt bent vast wel ja... Of bedoelde je dat niet persoonlijk? Vriend is gehandicapt. Maar idd mss wel een mogelijkheid om zo uit te besteden lokaal

Mmm je brengt me wel op 'n idee... Mijn pa is handig en ik heb ook n cs15 die als mal kan dienen. Kijk eens aan. :)
 
Mmm je brengt me wel op 'n idee... Mijn pa is handig en ik heb ook n cs15 die als mal kan dienen. Kijk eens aan. :)
Dit was de bedoeling inderdaad van mijn opmerking ;)

Zeker niet iedereen is houtbewerker, maar daarvan zit er altijd wel één in je kennissenkring was het uitgangspunt. Succes!
 
als je de exacte maten kan opgeven, dan kan ik wel wat cnc frezen eventueel uit mdf.
 
Back
Top