Hallo allemaal!

Andy77

Nieuwkomer
Lid sinds
10 september 2021
Berichten
6
Locatie
Eltville, Duitsland
Hallo allemaal!

Ik ben sinds mijn kindsheid gefascineerd van electronische muziek zoals van Jarre, Vangelis of Kraftwerk. Ik ben opgegroied met de cover albums van Ed Starink van die ik ook en groote fan ben en voor die ik sinds 2000 de officiële website maak.

Samen met andere musici heb ik dit jaar een CD opgenomen met covers van Ed's eigen composities. Ik heb gezien dat er reeds een bericht wordt geplatst op dit forum (Ed Starink World FB Forum brengt Cd uit).

Ik gebruik voor mijn eigen muziek de DAW Samplitude Pro X2 van Magix. Vroeger heb ik heel veel met hardware gemaakt, maar vandaag niet meer.

Ah, en ik ben maar geen Nederlander ... ik ben van Mofrika! :-D

Groetjes, Andy
 
Wilkommen 'Oosterbuur'.

Ik ben opgegroeid met Duitse TV programma's, in Groningen kon je die vroeger ontvangen, dat kon niet in heel Nederland, alleen het oosten toen alles nog via antennes ging. vandaar.
Daarbij heb ik jarenlang gezeild op traditionele zeilschepen waar we voor 80% Duitse gasten hadden, dus op die manier is mijn Duits redelijk ontwikkeld en voel ik ook wel een band met Duitsland.
Ook veel vrienden daar...
Ik hoop dat je hier gaat vinden wat je zoekt, veel behulpzame leden alhier. Dus daar zal het niet aan liggen.

En dat je niet uit Nederland komt, ach niemand is perfect he.
 
Ik ben opgegroeid met Duitse TV programma's, in Groningen kon je die vroeger ontvangen, dat kon niet in heel Nederland, alleen het oosten toen alles nog via antennes ging. vandaar.

Hoe herkenbaar! "Wer? Wie? Was? Wieso? Weshalb? Warum? Wer nicht fragt bleibt dumm!" :)
 
0.jpg
 
Back
Top