• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio uitverkoop (synths + andere gear)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Timecop

Preset Manager
Lid sinds
22 mei 2003
Berichten
1.434
Locatie
Somewhere in the vast nothingness of space...
Ophalen en testen in Nuenen (nabij Eindhoven) heeft de voorkeur. Cash betaling. In principe geen verzending, tenzij anders vermeld (dan komen er verzendkosten bij).

Over prijzen valt te praten, maar veel lager bieden heeft geen zin.

In principe ben ik niet geïnteresseerd in ruil, maar ik ben nog op zoek naar een leuke racksynth of synth met keys (géén desktop synths, eventueel met bijbetaling). Overige gear of software ben ik niet naar op zoek.

Foto's op aanvraag.

Synths:

  • Korg Poly-800 MK I (met Moogslayer mod en houten flightcase): Goede staat. Moogslayer mod geïnstalleerd door pro. Kan verstuurd worden in flightcase, maar op eigen risico. €300
  • Korg MS-20 mini: Zeer goede staat. Met 10 patchkabels (originele gele). €425
  • Korg DW-8000: Prima staat. Sommige knoppen reageren niet helemaal lekker meer, maar werkt volledig. €400
  • Moog Mother-32: Als nieuw. Kan verstuurd worden. €450
  • Roland Alpha Juno 1: Gebruikte staat. De knoppen aan de linkerkant reageren wat slecht (membraan knoppen en alpha dial werken goed), 110V model met omvormer, de synth maakt een brommend geluid en een vorige eigenaar heeft de stroomkabel met een kroonsteentje aan de achterkant vastgezet, dus dat ziet er niet zo netjes uit en ik zou er niet mee gaan toeren. €225 (vaste prijs)
  • Korg Minilogue: Prima staat. Paar kleine krasjes aan de achterkant. Komt met een aantal presetpacks (Adam Borsetti en Alba Ecstasy). €275
  • Moog Minitaur: Werkt volledig naar behoren, maar verf aan achterkant is wat gaan bladderen en er zit nu wat roest op (zie je niet vanaf de voorkant). €400
  • Studiologic Sledge II (black edition): Zo goed als nieuw. €600
Overige gear:

  • Behringer Ultra Phase Shifter: Zeer goede staat. Kan verstuurd worden. €20
  • Korg SQ-1: Als nieuw. Kan verstuurd worden. €75
  • Tascam FW-1804: Werking onbekend. Gaat aan, maar ik heb geen Firewire, dus ik weet niet of ie daadwerkelijk werkt. Optisch in goede staat. €25
  • Moog 3-tier stand: Kan verstuurd worden. €25
  • Meris Mercury 7: Als nieuw. Kan verstuurd worden. €250
  • Midi Sport 4x4: Oude blauwe versie. Kan verstuurd worden. €25
  • M-audio Oxygen49 mk II: Zonder USB kabel. Heeft last van verspringende waarden. gratis af te halen
Ik ben niet heel erg actief op Synthforum, dus het kan zijn dat het een paar dagen duurt voordat ik reageer.
 
Back
Top