Oberheim Dmx/DX service manual

Toon

Ursa Major
Lid sinds
24 augustus 2002
Berichten
2.225
Locatie
Geel
Heeft er iemand misschien een rechtstreekse downloadlink naar een werkende .pdf van de DMX service manual ? Ik weet niet of er voor de Dx één is ? Die laatste moet ik eigenlijk hebben maar met die van de DMX geraak ik er ook wel uit hoop ik . Ik zag dat er voor de DMX ook factory test eproms waren bestaat zoiets ook voor de Dx, weet iemand dat ? Of die überhaupt ooit publiekelijk gemaakt zijn ?
 
Ik heb wel de schema's van de DX en de DX'a', maar geen volledige service manual.
 
Ik heb geen service manual en zag in mijn archief dat wat ik heb hier vandaan komt:


Misschien had je deze link al, misschien heb je er ondanks dat de dingen die je zoekt er niet tussen staan toch wat aan.
 
Heb de schema's idd van electrongate, stond een pdf op polynominal met alle schema's van de dx in 1 map maar die is precies verdwenen ... De service manual van de DMX staat ergens online maar kon deze precies niet downloaden , ja weet wel ongeveer wat ik moet weten hoor. Heb een DX met OS 1.4 en hier zit bv. geen edit menu'tje in en in signature kan je enkel de maat selecteren , gelukkig las ik dat ergens op gearspace van een gebruiker dat dat bij de eerste modellen zo is .

Zit met een metronoom probleem die gaat soms wat random gaat qua tempo precies, moet de adresdecoder en interrupt teller eens goed bekijken , daar zit het volgens mij ergens. Eerst eens kijken of de steprecording eigenlijk wel goed gaat ...
 
Back
Top