• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

ASM Hydrasynth Explorer

ASM-Hydrasynth-explorer-deluxe.001-678x381.jpeg

Ashun Sound Machines (ASM) breidt zijn assortiment Hydrasynth wave morphing Synthesizers uit met nog twee versies.
De Explorer is een compacte, op batterijen werkende versie, terwijl de Deluxe je meer poly aftertouch-toetsen (6 octaven) en een bi-timbrale engine met in totaal 16 digitale stemmen geeft.
Dus 8 stemmen meer dan de reguliere Hydrasynths.

ASM Hydrasynth Explorer heeft als prijs 599€ en de Hydrasynth Deluxe gaat 1749€ kosten.

fabrikant:

video:

bron:

Last edited by a moderator:

Tom 32

Ouwe rot
De verleiding was te groot, dus ik heb de Explorer besteld.
De combinatie van formaat en polytouch keyboard en als bonus note off velocity maakt dat ik hem genoeg toegevoegde waarde vind hebben voor bij mijn dekstop Hydra.
Tot nu gebruikte ik mijn Keystep 37 als controller voor 'onderweg', maar met de Explorer heb ik in hetzelfde formaat naast een controller ook nog een prima synth bij me.

Het zal nog wel even duren voor ik hem daadwerkelijk in huis heb, maar met de voorpret en de desktop kan ik even vooruit.