Vaarwel, lieve vriend

Phoe, niet leuk dit. Sterkte;{
 
29 lijkt in onze perceptie niet eerlijk. Maar den dood is eerlijk. No matter who you are, one day you go. Sooner or later...
Sterkte !
Ik moet hier toch even op reageren. Het is niet echt ondersteunend wat je hier zegt en en daarnaast ook gewoon niet waar.
De dood is alleen eerlijk in de zin dat het iedereen zal overkomen, maar de een gaat vroeger en de ander later. De een sterft pijnloos, de ander heeft een lange lijdensweg. Op geen enkele manier is het eerlijk te noemen als je vroeg komt te overlijden of een lange lijdensweg ondergaat. Maar ik denk dat je dat zelf ook eigenlijk wel vindt.

Triest om te vernemen dat iemand van 29 jaar komt te overlijden, al helemaal omdat het komt door iets waar hij zelf helemaal niets aan kon doen.

Sterkte aan de nabestaanden en rust zacht SpaceChicken.
 
Jeetje dat is heftig voor zijn ouders om je kind al zo jong te verliezen. Inderdaad nooit geweten dat je kon sterven aan epilepsie. Sterkte aan de nabestaanden en betrokkenen.
 
Dit wou ik even met jullie delen, want verschillende leden kennen hem wel.

Vaarwel, lieve vriend. Het ga je goed.


Sneu nieuws.. ik kem hem wel van hier, ik zag altijd dat vooral jij en hij veel op elkaar reageerden. Mochten z'n ouders dit lezen, veel sterkte gewenst. Meer weet ik niet te zeggen, het zal ongetwijfeld enorm zwaar voor ze zijn nu.
 
Wat een treurig nieuws. Heel veel sterkte met het verlies van, voor velen, een persoonlijk bekende en voor anderen een gewaardeerd forumlid.
 
Het viel me op dat ie de laatste tijd niet meer zo aanwezig was, maar dit is wel met meer mensen die in het verleden wel frequent postte. Dit is wel triest om te moeten vernemen, zo jong. Sterkte Jan, en iedereen die em kende.
 
Ik kende hem niet echt persoonlijk , maar hij kwam in het verleden af en toe wel eens langs in de SF chat.
Hij was altijd wel vrolijk en ouwehoerde altijd wel mee.
Ook erg leergierig naar de "oude" garde.
Je kon hem dus wel goed hebben....

Afijn kerel , we komen elkaar nog wel eens een keertje tegen ......
 
Gecondoleerd :( !
 
Back
Top