• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Volca Beats (modded met midi out)

Prijs
75 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Dwarlorf

Nieuwkomer
Lid sinds
7 september 2021
Berichten
14
Locatie
Groningen
Ik heb deze Beats gemod met midi out. Dit maakt hem ook geschikt als eenvoudige sequencer. Inclusief doos. Geen adapter.

Ik geef de voorkeur aan ophalen omdat je hem dan in actie kunt zien en je weet wat je koopt maar verzenden is ook een optie.

Er zit een klein krasje op (zie foto 3) maar dit is eigenlijk nauwelijks zichtbaar en heeft geen invloed op de werking.

Ik heb ook nog een Volca Bass in de aanbieding, check mijn andere advertentie.

Ik wil eventueel deze en/of the Bass eventueel wel ruilen tegen een Behringer Neutron met bijbetaling van mijn kant.
 

Attachments

  • beats-01.JPG
    beats-01.JPG
    93,3 KB · Bekeken: 181
  • beats-02.JPG
    beats-02.JPG
    64,1 KB · Bekeken: 165
  • beats-03.JPG
    beats-03.JPG
    57,7 KB · Bekeken: 158
  • beats-04.JPG
    beats-04.JPG
    87 KB · Bekeken: 156
Back
Top