Dwarlorf's mislukte avontuur.

Zit ook een beetje en verhaal achter. Ik had op MP 1 gezien bij iemand die al 12 jaar een account had dus ik vertrouwde het. Uiteindelijk dus opgelicht en ik zat al redelijk krap.
Shit, da's klote ja.

De Beatstep Pro ga ik houden*, ik zal eens kijken of ik die aan reaper kan koppelen.

Tuurlijk wel, die kan op elke daw in principe en als je wat met hardware gaat doen op een gegeven moment dan is dat wel handig om 'm dan nog te hebben.
Maar ook van de beatstep vraag ik me af of je dan niet net zo goed de daw kunt gebruiken.
Dat ligt eraan wat je wilt, als je verschillende sequences wilt laten lopen en wilt varieren dan is een Beat Step Pro wel een voor de hand liggende keuze.
Doe je weinig met sequences dan heb je 'm niet nodig en kan je net zo goed bijv een Keystep gebruiken, je zal of met plugins of met hardware toch iets willen inspelen hoe simpel ook of je moet alles in midi willen intekenen met je muis op de pianoroll.
Niet dat er geen andere keyboards zijn maar zo rond 100 euro is de Keystep toch één van de betere.


Wat @MeneerJansen zegt is best een goeie, Audacity is de simpelheid zelve en gratis ook.
Handig als het allemaal een beetje nieuw is om zo wat uit te proberen en het toch overzichtelijk te houden.
Maar als je je meteen met Reaper oké voelt dan is dat prima natuurlijk.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top