Leak: Arturia werkt aan de SQ 80 V-plug-in, een Ensoniq SQ-80-emulatie

Twitch-streamer "muckybeats" lekte de nieuwe Arturia SQ 80 V-plug-in, een nieuwe emulatie van de Ensoniq SQ-80 hybride Synthesizer die in oktober verschijnt.
De streamer gebruikt al een bètaversie van de plug-in.

SQ-80-V.001-678x381.jpeg

Screenshot-2021-09-05-at-18.04.31-768x353.jpg
 
denk/ gok dat @dreamer op het authorisatie systeem doelt. dat werkte bij mijn pigment aankoop voor geen meter.
ook de moog uitproberen ging moeizaam.
leuke plugins verder.
dat is wel vreemd, mijn ervaring met arturia is echt heel anders, 1 van de weinige suites waar de autorisatie zo simpel en soepel verloopt.

De meest dramatische autorisatie heeft Vengeance Avenger, die stopt na elke drie maanden met werken en dan moet je handmatig allerlei truuken uithalen met nieuwe downloads van vmanager om weer drie maanden die plugin te mogen gebruiken. Te bizar voor woorden eigenlijk.
 
mijn ervaring met arturia is echt heel anders
Bij mij heeft dat inderdaad ook altijd probleemloos gewerkt. Ik was eigenlijk zinnens om de SQ-80 over te slaan en met de update naar V9 dan te krijgen, maar toch maar overstag gegaan. Ik moet zeggen dat hij me aangenaam verrast heeft. Voor €50,- inclusief twee soundpacks is dat echt een mooie aanvulling in de V Collection. Vooral de patches van emptyvessel spreken me (wederom) erg aan. Editten ben ik nog niet aan begonnen en zal ook nog wel even duren, maar tussen de presets zitten pareltjes.
 
Voor €50,- inclusief twee soundpacks is dat echt een mooie aanvulling in de V Collection. Vooral de patches van emptyvessel spreken me (wederom) erg aan. Editten ben ik nog niet aan begonnen en zal ook nog wel even duren, maar tussen de presets zitten pareltjes.
ja, die zijn wel heel mooi inderdaad, vooral Convection conviction (prachtig die pitch sustain tail) en Tunguska Sunrise ook zo'n mooie patch.
 
Back
Top