• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht MFB Synth Pro

Prijs
950 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

nox70

Ouwe rot
Lid sinds
17 augustus 2011
Berichten
717
Locatie
Goch, Duitsland
Geen eerste eigenaar, klein krasje aan de rechterkant van het hout. Ik ben niet op de hoogte van een bug met de synthesizer, maar houd er rekening mee dat het besturingssysteem hier nog enkele bugs heeft. Wat er met MFB gaat gebeuren na het overlijden van Manfred Fricke is niet bekend, maar ik kan me voorstellen dat dit de laatste synthesizer van MFB zou kunnen zijn. De externe voeding (10 Euro No Name uit China is kapot aan de buitenschaal, maar werkt nog). Verzenden is mogelijk maar kan ook opgehaald worden in Goch (Gennep/Nijmwegen hoek).

Geen originele verpakking aanwezig, ook geen gebruiksaanwijzing (wel te verkrijgen op de MFB website). Verzendkosten worden geschat... De prijs is onderhandelbaar.

Als je wilt, kun je me schrijven in het Nederlands of Engels / Duits ...

Translate: Google :/
 

Attachments

  • IMG_5904.JPG
    IMG_5904.JPG
    159,2 KB · Bekeken: 121
  • IMG_5905.JPG
    IMG_5905.JPG
    92,6 KB · Bekeken: 104
  • IMG_5906.JPG
    IMG_5906.JPG
    160 KB · Bekeken: 97
  • IMG_5908.JPG
    IMG_5908.JPG
    126,3 KB · Bekeken: 94
  • IMG_5913.JPG
    IMG_5913.JPG
    127,4 KB · Bekeken: 101
Back
Top