The Holiday EP (Techno)

kynsi

Ingeburgerd
Lid sinds
23 september 2004
Berichten
57
Locatie
Groningen
Mijn ooit in een ver verleden (>20 jaar (!) geleden) op vinyl uitgebrachte EP is vandaag gereleased op de Spotify en de rest vd rimram. Opnieuw mixen kon niet want ik had de tracks niet meer dus dan maar opnieuw gemasterd (lees gemasterd want de originele release was niet echt gemastered.. wist ik veel toen)..

 
En als ik me goed herinner was dit de gearlist:

TR-808 (geleend ;) )
ESI-32
TX-81Z
JX-8P
HR-16
Sax

Digitech TSR-12 Multieffect
Lexicon LXP15-II

Gehuurde D&R tafel (Pier 65 en Zambezi Subway)
Mackie 1604 (andere twee tracks)

ADAT
 
Zambezi Subway is voor mij de beste, maar ik vind alle tracks goed. Pier 650 is ook echt heel sterk. Eigenlijk best apart dat er vier goede tracks op één E.P. staan.
 
Laatst gewijzigd:
Goh, bedankt!
Ik herinner me nog dat ik vanuit Groningen met de trein naar Record Industry in Haarlem ging om daar samen met de labelbaas een doosje platen op te halen. Daar aangekomen bleek die nergens te bekennen en mocht ik geen doosje mee omdat er nog niks betaald was. Na lang zeuren kreeg ik toch een doos mee en een kop koffie alsmede een korte rondleiding :okdan:
De labelbaas heb ik nooit meer gezien daarna dus ik vermoed dat er ergens nog 400 - 500 platen liggen (of ze zijn de container in gegaan..).

Ook ben ik toen nog wat gaan leuren met de plaat en liep ik bij Cyber Records (geloof ik?) in Leiden Lucien Foort tegen het lijf. Hij skipt door de plaat heen, luisterde naar Caracan Sunrise en z'n enige commentaar was: "break is te lang"...
 
Haha nou kom je ze nog eens tegen hebben ze wellicht lang genoeg gerijpt om nu wel succesvol te worden!
 
Back
Top