De goede producten van Behringer (positiviteit voor de verandering ;))

De schakelaars die ze gebruiken daarvan heb ik er al heel wat "afgesoldeerd" zodat ze maar op een enkele stand staan.
De schakelaars die ze gebruiken deugen niet. Bij Beringer. Andere haal ik tien keer heen / op en neer dan hopen dat het blijft werken. En niet ergens op oneindig halverwege blijven staan. Het ding wordt warm bromt en na vijf minuten gaat het een beetje. Die mixer. Voor de rest werkt `ie dan goed.
 
De schakelaars die ze gebruiken daarvan heb ik er al heel wat "afgesoldeerd" zodat ze maar op een enkele stand staan.
De schakelaars die ze gebruiken deugen niet. Bij Beringer. Andere haal ik tien keer heen / op en neer dan hopen dat het blijft werken. En niet ergens op oneindig halverwege blijven staan. Het ding wordt warm bromt en na vijf minuten gaat het een beetje. Die mixer. Voor de rest werkt `ie dan goed.
Think positive in this topic :-)
 
Door al dat positieve hier heb ik gisteren een ms1 besteld, heb een klein cv keyboardje nodig.
De deepmind staat op mn wishlist. Die koop ik op een slechte droevige dag om niet naar de drank te grijpen maar om mezelf te trakteren met Behringen positieve vibes.
 
Of je grijpt naar deze:

010ize1vwvbmf.jpeg
 
Wat is dit toch een fascinerend topic @MeneerJansen. Ik heb echt een teringhekel aan Behringer en dan zoveel positieve posts lezen. Prachtig! je zou toch bijna gaan denken dat ik er volledig naast moet zitten.

(Niet om weer een flame-war te starten, daar hebben we er al genoeg van. Ik vind het oprecht fascinerend al die positiviteit.)
Ha ha. Bedankt. Ik vat het op als compliment. Ik wil niet insinueren dat Behringer God's grootste gift aan low-budget muzikanten is, maar ik was oprecht benieuwd naar de andere kant van het verhaal. En ik had gewoon even behoefte aan wat positiviteit. Waarvoor mijn dank aan iedereen, wat ik oprecht meen. Zoals ik in mijn top post zei: wat mij betreft gaan we weer over tot de orde van de dag en gaan we Behringer, euhh, hoe zeg ik dit positief, zeer kritisch beoordelen. ;)


P.S. Maar dan wel in andere topics tenzij het echt niet anders kan... Ach, ik kan in een extreem geval mijn abo op dit topic altijd nog opzeggen. Ik heb gelukkig een fikse dosis positiviteit en positieve opbouwende kritiek gelezen. :)
 
Laatst gewijzigd:
Bekijk bijlage 3814498 Kijk deze twee eens positief zijn over hun nieuwe Behringer product. 😉
Hoe kom ik aan zo'n T-shirt? Ik ben al lid van de Behringer Fanboys Group (BFG) en ik wil dat graag uitdragen op synth bijeenkomsten. Brengt de boel lekker op spanning. En een blauw oog of twee daar zit ik niet mee.

Aaaaaaaah. Ben ik zelf ineens negatief in "mijn eigen" positiviteit topicje. :D
 
Hoe kom ik aan zo'n T-shirt? Ik ben al lid van de Behringer Fanboys Group (BFG) en ik wil dat graag uitdragen op synth bijeenkomsten. Brengt de boel lekker op spanning. En een blauw oog of twee daar zit ik niet mee.

Aaaaaaaah. Ben ik zelf ineens negatief in "mijn eigen" positiviteit topicje. :D
:D
 
(sorry, kon het niet laten ;-) )
:D

Dus toch hé, ik dacht het wel... er speelt zich meer af in die nieuwe fabriek in China alleen dat weet nog niet iedereen?
Ik vermoed dat die Crispr techniek al volop z'n intrede heeft gedaan dus pas op als je een keer in China op vakantie gaat en dan een gratis tour in z'n fabriek wilt doen want je wordt bij de ingang volledig gescand en een tijdje later loopt er een kloon van je in de rondte. :D
Zo, je bent gewaarschuwd, en nu weer even m'n alu hoedje opzetten want anders kan ik niet meer helder denken met al die G5 straling tegenwoordig...
 
Laatst gewijzigd:
Behringers tape recorder is baas
 

Attachments

  • 846D653F-D639-4348-B60D-B92F93367226.jpeg
    846D653F-D639-4348-B60D-B92F93367226.jpeg
    165,9 KB · Bekeken: 98
Om even met de deur in huis te vallen, ik ben HEEL erg blij met m'n Behringer MS-1-BK.
Prachtige synth qua uiterlijk imho in deze kleur (of gebrek daaraan).

De klank is ook erg dik. Ik heb ooit met een SH 101 gespeeld 20 jaar geleden en naar mijn herinnering is deze MS-1 degelijker gebouwd (of minder versleten want nieuw). Het zwaarder dan verwachte gewicht verraad dat er een hoop componenten in verwerkt zijn, dat was mijn eerste indruk toen ik hem uit de doos haalde.

De FM mod is gruwelijk, de 3 switches LFO tot in de audiorange lekker grof als het moet en de feel van de knoppen en schuiven is erg degelijk voor deze prijs.
Ik had hem te koop gezet (ik schuif graag door) maar deze blijft toch wel na weer wat nachtelijke uurtjes pielen. Dit nodigt uit om te spelen en dat vind ik (naast het geluid) één van de belangrijkste eigenschappen van goeie gear. Mijn Roland System-1 doet hetzelfde en past er qua formaat ook prima bij, VA + Analoge combi. Lang geleden dat ik zo enthousiast was over een synth (30+ jaar aan het pielen).
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2021-09-11 at 05.14.59.jpeg
    WhatsApp Image 2021-09-11 at 05.14.59.jpeg
    143,4 KB · Bekeken: 97
  • WhatsApp Image 2021-09-11 at 05.14.58(1).jpeg
    WhatsApp Image 2021-09-11 at 05.14.58(1).jpeg
    139,7 KB · Bekeken: 94
  • WhatsApp Image 2021-09-11 at 05.14.58.jpeg
    WhatsApp Image 2021-09-11 at 05.14.58.jpeg
    144,7 KB · Bekeken: 91
Back
Top