De goede producten van Behringer (positiviteit voor de verandering ;))

Bwaps is binnen. Wat een leuk ding, klinkt volgens mij heel aardig als het origineel. Leuke freakbak met die cyclische EGs, net als een Serge DUSG. Mooi goor filter. Instant Add(N) to X !
Neem eens wat op!
 
Ik ben blij met mijn X-touch.

Daarnaast heb ik een XR4400 Multigate Pro. 4 kanalen, super snelle attack (< 10 microseconden - dat red je niet met software volgens mij) en je kan kanalen aan elkaar koppelen, wat ook super werkt wanneer je bijv. zware distortion staarten wil afkappen a.d.h.v. het originele droge signaal. Ook kun je het sidechain kanaal filteren. Super apparaat!
 
Neem eens wat op!
Toen ik geboren werd leefden alle Kennedy's nog, dus je vraagt me wel wat hoor. Ik zie dat dat ook geldt voor Uli (van 1961 dus 60 dit jaar, hoera!), dus da's eigenlijk geen excuus.....

Gelukkig reageert de BWAPS niet op geruk aan pitchbend- en mod-wheels zodat -ie wat dat betreft ook strak in de pas loopt met het origineel. Hulde!
 
De meeste VST plugins zijn toch ook allemaal kopieën van een beroemd origineel... Is Behringer dan niet daarmee een beetje vergelijkbaar?
Sommige, maar lang niet allemaal. Serum bijv is nergens op gebaseerd. Zo zijn er hopen plugins die vernieuwend en origineel zijn
 
Sommige, maar lang niet allemaal. Serum bijv is nergens op gebaseerd
Haha, dat is dus niet waar, Steve Duda heeft wel degelijk inspiratie opgedaan bij andere synths (geen hardware maar andere VSTs, of telt dat niet als ”beroemde synths’?), bv bij Massive, heeft ie volgens mij zelfs verteld in een interview…
 
Sommige, maar lang niet allemaal. Serum bijv is nergens op gebaseerd. Zo zijn er hopen plugins die vernieuwend en origineel zijn
Inmiddels alweer oud maar nog steeds vernieuwend Camel Audio's Alchemy bijvoorbeeld.
 
Nou vooruit. Ik heb de grote wens dat :hallelujasint Uli :halleluja een hardware versie maakt van Camel Audio's Alchemy :eureka: Hij is dan daarmee meteen de eerste die van een softsynth een hardware kloon maakt of zoiets :D
 
Over positiviteit gesproken deze gaat de goede richting op...shit had maar even twee jaartjes gewacht.. :D
 
Da’s een mooi voorstel. Alchemy is een van de weinige softs die ik kocht. Staat nog op een G4 ergens.
Ja ik ook en nog steeds volop in gebruik en kan deze ook nog steeds draaien op een Imac 2019. Okay zij het wel met wat omwegen..maar ja OS he..
Ik heb toch behoorlijk wat softsynths door de jaren voorbij zien komen en gaan, maar deze heeft ze allemaal dik overleeft. Alleen Arturia en Omnisphere doen nog mee aan de race.
 
Over positiviteit gesproken deze gaat de goede richting op...shit had maar even twee jaartjes gewacht.. :D
Die kreeg ik soort van voor niks bij een doos met Blacet modules. Gratis Crave voor de hongerige massa! Uli voor het synthiproletariaat! Steek de Behringerstraat over en dwing de sequentiele moggerfoggers op hun vergulde knietjes!
 
Back
Top