Spitfire Audio Labs Synth Strings Gratis

Spitfire heeft onder de LABS naam veel instrumenten die heel bruikbaar zijn en gratis zijn.
 
ja is tof spull. geloof dat de best of "piano book" in labs beland. Check out pianobook voor samples
 
Spitfire heeft onder de LABS naam veel instrumenten die heel bruikbaar zijn en gratis zijn.
Ja een mooie collectie alleen updaten is af en toe een crime omdat op de een of andere manier dan de software niet alle geinstalleerde onderdelen herkend en dan kan je weer opnieuw zaken gaan downloaden.
Althans: in Windows dan, er is op hun forum ook het een en ander over te lezen en hoe je het oplost.
 
Sinds gisteren weer een nieuwe LABS soundset beschikbaar :okdan:

Ondes Martenot / Ondes musicales

Ik proef hier (in de demo's) nog niet meteen de nostalgische sound, de geur van oude houten kastjes en de pruttelende buizen in,
maar begrijp dan ook dat 'ie niet op basis van een gesamplede oude Martenot is, maar van een recentere contraption uitgaat, plus processing:
"created using a range of processing techniques, including modular, granular synthesis and guitar pedals"

Awel, een gegeven (gratis) Ondes Musicales moet je niet in de tiroir kijken (waarmee we hier een inside joke te pakken hebben ;) )


 
ja is tof spull. geloof dat de best of "piano book" in labs beland. Check out pianobook voor samples
Ik ben late to the party maar ik kwam bij pianobook uit vanwege deze video van Venus Theory...pianobook is echt wel gaaf.

 
Back
Top