Clearcoat of andere andere bescherming voor oppervlak Yocto

l-rs

Stamgast
Lid sinds
23 januari 2003
Berichten
263
Locatie
Utrecht
Ik heb een fijne Yocto 808 clone. Werkte aan een deun waarbij ik wisselde tussen de clap en shaker door live met 't knoppie te wisselen. So far so good. Ik zag tijdje later dat ik met m'n nagel - denk ik - krasjes heb gemaakt in de (blijkbaar relatief zachte) bedrukking op de kast. Silkscreen oid? Vraag me af wat ik het beste kan gebruiken om de rest van de kast wat meer weerbaarheid voor de toekomst te geven. Een clearcoat spray?

Ik dacht aan plakband maar vrees dat bij evt verkleuring/verwijdering in de toekomst dan de print meekomt. Ideeën?
 
vernis opspuiten? ff informeren bij de carrosserie... De vraag is dan weer of dat geen kans geeft op chemische reactie met de bovenkant.
En anders gewoon raggen met die bak en een ander frontje scoren en netjes in de kast leggen voor 'later'?
 
Haha, ja dat is ook een optie. Tis My First Scratch™ dus dat zal meespelen dat m'n eerste idee niet doorraggen is. Maar valt zeker iets voor te zeggen om er niet te zuinig mee om te gaan. Zal eens in de metaalvernissen duiken!
 
Back
Top