Conforce Sound Expansion voor de RYTM

Harry Turtle

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2009
Berichten
769
Locatie
Pernis
Hey Elektron RYTM fans. Voelen de MK1'ers zich ook nog altijd een beetje genaaid met een beta product?
Hoe dan ook... Na een paar jaar flink updaten is de RYTM er wel leuker op geworden als hybride sampler.
Daarom het volgende.

Afgelopen weken heb ik me suf gewerkt aan een nieuwe drum preset library voor de analog rytm.
170 engine based presets, 127 samples (een vol project), 25 kits en 25 demo sketches..
Als het nog niet genoeg is heb ik er ook nog een video bij gemaakt!
Jullie support is welkom!



pack is te scoren op gumroad.com/conforce
 
Hoe kijk je zelf eigenlijk naar de rytm nu? Ik kan me wel wat negatieve berichten herinneren erover van jou als ik me niet vergis. Je eerste zin laat ook wel wat doorschemeren… Heb je met het maken van al dit moois dan toch een tof instrument ontdekt?
 
Hoe kijk je zelf eigenlijk naar de rytm nu? Ik kan me wel wat negatieve berichten herinneren erover van jou als ik me niet vergis. Je eerste zin laat ook wel wat doorschemeren… Heb je met het maken van al dit moois dan toch een tof instrument ontdekt?
negatief negatief.. bak heeft wel zijn nukken. het is een bak met goede sweet spots, vooral op het low end gedeelte! compressor heb ik nooit begrepen, external input is waardeloos, pads zijn echt onwijs waardeloos, sensitivity is echt een grap. het is een toffe hybride drum sampler maar wel zwaar overpriced. het een intuïtieve bak met een eigen sound, ik eindig vaak heel snel bij industriële klanken, maar dat kan de distortion drive zijn..
 
Hoe kijk je zelf eigenlijk naar de rytm nu? Ik kan me wel wat negatieve berichten herinneren erover van jou als ik me niet vergis. Je eerste zin laat ook wel wat doorschemeren… Heb je met het maken van al dit moois dan toch een tof instrument ontdekt?
die vco engine heeft m voor mij nieuw leven ingeblazen.
 
negatief negatief.. bak heeft wel zijn nukken. het is een bak met goede sweet spots, vooral op het low end gedeelte! compressor heb ik nooit begrepen, external input is waardeloos, pads zijn echt onwijs waardeloos, sensitivity is echt een grap. het is een toffe hybride drum sampler maar wel zwaar overpriced. het een intuïtieve bak met een eigen sound, ik eindig vaak heel snel bij industriële klanken, maar dat kan de distortion drive zijn..
Haha ja dat komt mij toch wel negatief over :). Zeker de nieuwe is wel overpriced inderdaad trouwens, als je voor een euro of 7 a 8 honderd de mk1 op kan pikken maak je wel een goede deal mijn inziens.
 
Back
Top