Error Instruments Lucifer

Error-Instruments-Lucifer.001-678x381.jpeg


Lucifer: een donkere FM-oscillator die ook als drum kan worden gebruikt.

De geluiden worden gecreëerd door frequentiemodulatie in een laag niveau van sub-basgeluiden maar ook echt hoog is goed te doen. De kruismodulatie van frequenties maken hem soms extra mechanisch: als een boormachine van je tandarts. Als het je om lawaai gaat.. Of zal hij diepe en donkere drones gaan voortbrengen?

Lucifer heeft drie audio-uitgangen. De hoofduitgang zit aan de rechterkant en is voor de FM-drones. De linkeruitgang is er voor verschillende geluidsniveaus. In de middelste jack zit de drum. Je kunt deze gebruiken met trigger of gate. In het midden zit de schakelaar voor verschillende geluiden.

The Light in the middle: the white knight. All the way under: the dark knight.
Dit is geïnspireerd op de ridders in Scandinavië en geeft je bijna hallucinaties.

Al met al een zeer complexe en donkere oscillator. Voor experimenteel gebruik.

8hp, 20 mA

Error Instruments Lucifer is nu beschikbaar voor 199€.

 
Last edited by a moderator:
Is die uitleg direct uit Google translate of zo? Onbegrijpelijk.
Nee, zo beschrijft hij al zijn producten.

Heb zelf E.I. Broken Tape Simulator en in deze demo hoor ik wel zijn signature sound: erg LoFi. 👌🏻
 
Ik heb de tekst een beetje opgefrist. Ik gok op een brontekst die geschreven is onder invloed van de module die ze beschrijft en daarna een paar keer op en neer is gereisd door de automatische translator.. :D
 
De media-uitingen en omschrijvingen van Error Instruments zijn altijd in steenkolenengels. En dat dan door Google Translate halen maakt het er niet beter op...
 
Ah, daarom staat er 8 PK ipv 8 HP (paardenkracht/horse power ipv horizontal pitch)

Edit: stond er
 
Back
Top