ODD Ball speelgoed of instrument?

Ik krijg de indruk dat het een beetje van beide is. Beetje in hetzelfde straatje als de Artiphon Orba?

Vraag me wel af hoe zwaar het leunt op die app. Volgens de omschrijving: "ODD Ball is a MIDI bluetooth device and is compatible with any DAW software. Just simply connect to the ball via MIDI and you will be able to use it for professional music production." Mooi, maar aan de andere kant: "ODD Ball is your instrument, the App your loud speaker." Wat als de fabrikant de stekker uit de app trekt, hoeveel functionaliteit gaat in dat geval verloren?
 
Dit is geen instrument in de gewone zin van het woord vind ik maar dat maakt niet uit.
Dit kan vooral leuke en verassende resultaten geven denk ik als je 'ns een keer wat anders wil dan de traditionele manier van beats maken.
Maar het is nogal onvoorspelbaar en dat kan juist hele verrassende dingen opleveren maar ook dingen die tot niets leiden.

"ODD Ball is a MIDI bluetooth device and is compatible with any DAW software. Just simply connect to the ball via MIDI and you will be able to use it for professional music production."
Dat "professional music production" zou ik maar weglaten.
Zoals @Disharmonic al aangeeft; een beetje van beide en vooral iets voor jonge kids die vlot een paar beats in elkaar willen zetten.
Grappig ding, leuk bedacht toch wel.
 
Haha, probeer die bal maar eens terug te vinden in de Ziggo Dome.
Ja en als je dan je app aan hebt staan en anderen hebben ermee gespeeld of er tegenaan geschopt heb je wel een aantal bijzondere beats te pakken.:)
Je kan ook je kinderen er wat mee laten voetballen bedenk ik opeens of de hond die ermee aan de gang gaat. :eureka::D
 
Back
Top