Beste gratis Synthesizer Plugins voor PC & Mac (VST/AU) (August 2021)

OORzaak

Hangend lid
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.263
Locatie
In een huis
Hier is de SYNTH ANATOMIE-lijst met de beste gratis Synthesizer-plug-ins voor pc en Mac, variërend van virtueel analoog, FM, percussief tot modulaire syntheseconcepten!
 
Er staan veel van dit soort lijsten online.

Laatst zag ik op YouTube een interessante video met de titel: Deze gratis VST's gebruik ik echt!

Als ik die lijst moet invullen kom ik denk ik maar tot 1: TrackControl van DMG Audio. Voor de rest gebruik ik eigenlijk altijd betaalde plug-ins, ook al heb ik alle gratis varianten ooit geïnstalleerd. Als ik er voor betaal neem ik ze om de een of andere reden ook serieuzer. Ik wil de investering eruit halen ofzo
 
"Dexed" dit is een gratis DX7 FM vst , veel informatie op internet over te vinden
 
Geen free meer.Meestal neem ik de duurste en klinken ook als de beste.Zijn er niet veel daarom dat ik mij permitteer eens door te rekenen.
 
Geen free meer.Meestal neem ik de duurste en klinken ook als de beste.Zijn er niet veel daarom dat ik mij permitteer eens door te rekenen.
Gratis kan ook wel inspireren. Van de week klooide ik een folkdeuntje in elkaar met de gratis French Violin VST.


Zonder dat ding had ik dat liedje nooit gemaakt.

 
Ik ben wat huiverig om die lijst te bekijken want ik heb al vele honderden gratis plugins waar ik inderdaad zo goed als niets mee doe. Zit er iets bij dat eruit springt of nog niet eerder vertoond is?
 
Back
Top