na 25 jaar hardcore luisteren...

nextwavehardcore

Nieuwkomer
Lid sinds
7 augustus 2021
Berichten
9
Locatie
Belgium
hoi hoi!
Na 25 jaar van hardcore luisteren is het tijd om bij te dragen aan de scene. Ik ben 39, België en jare opzoek geweest naar mij ware IK. Maar eigenlijk is het altijd heel dichtbij geweest...hardcore mijn grote muzikale liefde. Daarom heb ik Next Wave Hardcore begonnen. Een klein blogje op Instagram. #nextwavehardcore. alsook mijn eerste "speelgoed" ddj400. leren mixen en ondertussen wat praten over hardcore, de muziek, de artiesten en events... Ik weet niet waar dit zal eindigen... De grote dromen een eigen feest, een eigen club, een label... We zien wel... Ik ben hier niet voor de roem, enkel voor de HARDCORE #ProudToBeHardcore

groeten
Next Wave Hardcore
 
Dat klinkt goed, hier nog iemand met een grote liefde voor hardcore! 37 jaartjes oud.

Ik ben zelf (weer) begonnen met hardcore maken in 2017. Vier jaar alweer, de tijd gaat snel :)

Draaien wil ik mijzelf ook nog wel eens in verdiepen maar ik eindig toch altijd met muziek maken als ik tijd vrij heb.

Wij volgen elkaar op insta ook trouwens al (D-Stort)
 
Thanks! Trouwens iedereen zou je track My Time moeten horen... wat een knaller
Hardcore maken is nog niet aan de orde... Ik zal al blij zijn als ik hedendaagse Hardcore in elkaar zou kunnen draaien als bedroom dj... we zien wel... Eén ding is zeker #ProudToBeHardcore
 
Thanks dat is vet om te horen dat je dat vindt!

Dit is een van de tracks waar het minste tijd is gaan zitten ten opzichte van andere tracks. Zo zie je maar, overproduceren van tracks is niet altijd de manier :)

Succes met het leren draaien in ieder geval!
 
welkom hier ook hardcore liefhebber van het eerste uur zelf ook een beetje begonnen mn collectie uit te dunnen.
 
Welkom :mega:

"De grote dromen een eigen feest, een eigen club, een label"

Die laatste twee zou ik skippen en een feest zou ik in de (goedkope) privésfeer houden met bekenden.
Het meeste plezier zal je waarschijnlijk halen uit het draaien, dus flink oefenen, uren maken en ervan genieten :okdan:
Wat protips van een 40er hardcore veteraan (en een "digitech vocoder" bekende van d-stort :D).
 
  • Duimpje
Duimpjes: JSA
Welkom en mooi om te lezen dat je zo gepassioneerd bent van hardcore (mij persoonlijk iets te harde stijl). Veel plezier hier.
 
Back
Top