Deluge, MC 707, Polyend Medusa of Novation circuit of...? All in one box, gezocht.

Hoi,

Ik zal binnenkort een tijd in het ziekenhuis moeten verblijven, en naarmate ik mijn vele vrije tijd dan met muziek wil bezighouden ben ik aan kijken wat mijn opties op dat gebied zijn.
zoek dus een soort groovebox, sampler, synth, drum, sequencer, kortom een "all in one box"!

Heb ondertussen ook reeds mijn tablet reeds voorgeïnstalleerd met "Roland Zenbeats" en nog wat andere apps.

Zelf heb in verleden de Akai MPC Live gehad, maar met die workflow kan ik niet goed mee om (in studio heb ik nog wel mijn MPC Touch)

zoek dus een toestel dat vrij compact is, liefst op batterij, een gemakkelijke workflow heeft, waar eventueel een kleine keyboard a la 'LPK25 Akai' of een Arturia Keystep pro aan kan.

mijn voorkeur gaat op moment naar de Deluge" vanwege batterij, SD card opslag... waar ik hier op forum weinig van terug vind is hoe mensen hun ervaring is qua workflow?
MC 707 vanwege Zenbeats, compatible met tablet?
Medusa, Novation circuit...?

Alvast bedankt voor jullie feedback
Hoe gaat het met je? En heb je een keuze kunnen maken? Ik heb zelfde de digitakt van elektron Compact en makkelijk om snel wat te maken hij is alleen wel mono.
 
deze topic was ff al aan rusten, maar kan jullie melden dat ik niet heb stil gezeten. Wat is het resultaat geworden na alle antwoorden,waarvoor dank:
met mij gaat alles prima.
Is dus de Deluge geworden, en ik heb het mij zeker nog niet beklaagd. heb wel een overlay besteld van bij Mxpand betreft leesbaarheid functies/knoppen + een aparte voedingskabel gekocht (usb) want dan alleen kan je nog een externe midi keyboard erbij op laten werken. voor rest is het tot nu toe echt wel fun toestel, licht 1500gr., batterij gaat zeer lang mee. makkelijk samples laden via de SD kaart, en ze hebben veel kits ter beschikking via hun forum. ook opnemen met ingebouwde microfoon is mogelijk. punt van verbetering zou inderdaad een echt display zijn, maar zelfs dat valt mee. en
 
met mij gaat alles prima.
Is dus de Deluge geworden, en ik heb het mij zeker nog niet beklaagd. heb wel een overlay besteld van bij Mxpand betreft leesbaarheid functies/knoppen + een aparte voedingskabel gekocht (usb) want dan alleen kan je nog een externe midi keyboard erbij op laten werken. voor rest is het tot nu toe echt wel fun toestel, licht 1500gr., batterij gaat zeer lang mee. makkelijk samples laden via de SD kaart, en ze hebben veel kits ter beschikking via hun forum. ook opnemen met ingebouwde microfoon is mogelijk. punt van verbetering zou inderdaad een echt display zijn, maar zelfs dat valt mee. en
Goed om te lezen!
Ja, mochten ze ooit met een V2 komen (met display) dan moet ik m’n rempedaal heel diep intrappen.
Dat is wel 1 van de dingen die me nu tegenhoudt.
En ik vraag me af hoe je ‘verder’ gaat met je track na de Deluge.
Met name met geluid wat hij zelf maakt. (Dus niet als je synths sequenced, want die kun je gewoon multitracken) maar hoe maak je je Deluge track ‘af’?
 
Back
Top