Demootje, Old sskool Elektro - Stijn inspired. I don't care (werktitel, 10% a robot)

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.570
Locatie
Streek rond Herentals - België


Had uiteraard een meer robot stem moeten zijn en mss had ik multitrack moeten doen en paar keer opnieuw, dit was semi live. Maar lol

Wat niet is kan nog komen.
 
Dank :) “te af?” Haha
Nee ik moet m herdoen… maar komt niks van, deze week teveel sociale verplichtingen. Waar is corona als je m nodig hebt 😂
 
Hehe, nou, vaak vind ik wat je post nog erg experimenteel, soort van zoekende naar iets. Dit klinkt gewoon lekker als een track :) als je begrijpt wat ik bedoel.
 
ha dank maar 't is een drummert, een synth en een in between - syncussion die dient voor de bliepjes :) - dus 3 speeltjes.
Als ik eens tijd heb moet ik 'm echt herdoen, was amusant...
 
Kan ik proberen... heb wat robot fx op de stem gepoogd met de vt1 maar was ontgoocheld. Volgende week is er weer tijd :)
 
Beetje een redo met vocoder. Was in elk geval interessant om te prullen, vocoder in één take, timing is soms beetje raar maar alléé, ben tevréé voor vandaag.
 

Attachments

  • 10% a Robot vocoder.mp3
    6,9 MB
Weet niet of jullie de laatste of eerste versie bedoelen... die met vocoder klinkt echt anders want heb blijkbaar wat veel hardware knoppen gedraaid tss 1 en 2. voor en nadeel van mijn workflow.
 
Back
Top