• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Demootje, Old sskool Elektro - Stijn inspired. I don't care (werktitel, 10% a robot)

klinkske

all your drums are belong to us
Dank :) “te af?” Haha
Nee ik moet m herdoen… maar komt niks van, deze week teveel sociale verplichtingen. Waar is corona als je m nodig hebt 😂

kobuz

Ouwe rot
Hehe, nou, vaak vind ik wat je post nog erg experimenteel, soort van zoekende naar iets. Dit klinkt gewoon lekker als een track :) als je begrijpt wat ik bedoel.

klinkske

ha dank maar 't is een drummert, een synth en een in between - syncussion die dient voor de bliepjes :) - dus 3 speeltjes.
Als ik eens tijd heb moet ik 'm echt herdoen, was amusant...

klinkske

Beetje een redo met vocoder. Was in elk geval interessant om te prullen, vocoder in één take, timing is soms beetje raar maar alléé, ben tevréé voor vandaag.

Attachments

• 10% a Robot vocoder.mp3
    6,9 MB · Bekeken: 0

klinkske

Weet niet of jullie de laatste of eerste versie bedoelen... die met vocoder klinkt echt anders want heb blijkbaar wat veel hardware knoppen gedraaid tss 1 en 2. voor en nadeel van mijn workflow.