Introductie

KAWIL87

Nieuwkomer
Lid sinds
17 Maart 2021
Berichten
5
Locatie
Rotterdam
Hi ik ben Kawil, werkzaam als icter en in me privé tijd bezig met muziek productie, filmen en video editing. Wat betreft muziek heb ik plezier met werken op oldskool samplers zoals die van E-mu, Ensoniq en AKAI hardware. Productie style is van oldskool hiphop tot het fuseren van samplebased met live instrumentation.

verder ben ik bezig met filmen van eigen video clips en voor anderen evenals editing en colorgrading kort om alles wat daarbij komt kijken.

ik sta open voor eventuele samenwerkingen.
 
Welkom KAWIL, fijn te horen er hier nog mensen met geluid en video bezig zijn, zelf heb ik Avid MC en Pro Tools gehad voor beroepsdoeleinden, maar ben nu wel voor overgeschakeld naar Studio one Pro, en dat heb ik mij zeker nog niet beklaagd. op videogebied ben ik dan weer met Davinci Resolve begonnen. beiden oplossingen zijn voor mijn persoonlijk gebruik nu,= veel goedkoper.
 
Welkom KAWIL, fijn te horen er hier nog mensen met geluid en video bezig zijn, zelf heb ik Avid MC en Pro Tools gehad voor beroepsdoeleinden, maar ben nu wel voor overgeschakeld naar Studio one Pro, en dat heb ik mij zeker nog niet beklaagd. op videogebied ben ik dan weer met Davinci Resolve begonnen. beiden oplossingen zijn voor mijn persoonlijk gebruik nu,= veel goedkoper.
Awesome da Vinci resolve gebruik ik ook wel vaak om raw footage te colorgaden en om te zetten. Editing die ik in Final Cut Pro. Logic Pro X gebruik ik voor de audio.
 
Back
Top