Roland TR 808 te koop gevraagd

Status
Please reply by conversation.
Niet dat ik er 1 heb ,maar wat ga je er dan voor geven als ik zo brutaal mag zijn.
 
Hey,hay Hoi!

Als je je 808 wilt ruilen voor bijna nieuw uitziende 808 tegen jouw all bol schroefjes all originele 808 dan die er ook mooi uitziet krijg je van mij 300 euro.
 
Ik geef OOK een tip: er is er een van Behringer, klinkt bijna hetzelfde maar kost niks. Iemand anders nog tips?
OP zal wel zijn reden hebben om een echte 808 te willen waarschijnlijk... er zijn wel meerdere machines to get the job done ;)
 
beter een re-808 kit kopen, is nieuw en exact hetzelfde.
Met een kit heb je nog steeds niets,het is pas als men hem test na dat men hem in elkaar heeft gebouwd men weet of men iets fout heeft gedaan of niet ;)

..of dat men ondanks men alle 'goede' componenten heeft gebruikt men toch tot de conclusie komt dat hij hier en daar net ietsje anders klinkt lol

Maar goed 808's onderling klinken ook verschillend in detail,het is maar als je met een toestel zit dat niet naar je smaak klinkt dat het een tegenvaller is.

Is wel handiger dan om een RE-808 te hebben om eraan te prutsen hoeveel je maar wil...
 
Met een kit heb je nog steeds niets,het is pas als men hem test na dat men hem in elkaar heeft gebouwd men weet of men iets fout heeft gedaan of niet ;)

..of dat men ondanks men alle 'goede' componenten heeft gebruikt men toch tot de conclusie komt dat hij hier en daar net ietsje anders klinkt lol

Maar goed 808's onderling klinken ook verschillend in detail,het is maar als je met een toestel zit dat niet naar je smaak klinkt dat het een tegenvaller is.

Is wel handiger dan om een RE-808 te hebben om eraan te prutsen hoeveel je maar wil...
juist dat en een nieuw toestel dat hopelijk nog 40+ years kan meegaan.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top