Ancients - Melodic Techno (in de mix)

Ook heerlijk, lekkere mysterieuze vocal een beetje Enigma achtig goed gemaakt 👍
 
Lekker trackie, vocal past goed.
Ik vind de sidechain compressie (?) op de pad sound niet helemaal strak lopen ofzo. Misschien de attack iets naar beneden bijstellen?
 
Ook heerlijk, lekkere mysterieuze vocal een beetje Enigma achtig goed gemaakt 👍
Thanks, misschien had ik daar onbewust ook inspiratie vandaan, heel vaak naar Enigma geluisterd vroeger en nog steeds af en toe.
Vind het echt mooi klinken.
Doet me ergens ook wat denken aan Banco de Gaia.
Die vocal is ook erg bijzonder.
Bedankt! Ik kon Banco de Gaia niet, even naar geluisterd en hoor inderdaad ook die orientale invloeden er in.
Lekker trackie, vocal past goed.
Ik vind de sidechain compressie (?) op de pad sound niet helemaal strak lopen ofzo. Misschien de attack iets naar beneden bijstellen?
Thanks, de sidechain kon inderdaad iets strakker. Mooi om rekening mee te houden in de volgende track.
Erg fijn om naar te luisteren.
Deze neemt me ineens mee naar andere werelden.
Fijne geluiden.
Bedankt voor het luisteren en je berichtje!
 
lekker hoor...
fijne opbouw hoor. melodisch ook mooi.
Na een gezellige party bij tehuiskomst deze track opzetten... om 4 uur in de nacht...;)
Mooi nummer hoor!
 
Top. Sfeervol. Fijne opbouw ook, en hoewel ik graag een progressie hoor in danceplaten, vind ik het arpje en de baslijn na 10:00 in de derde en vierde maat niet echt lekker matchen. Dat wordt wel beter na ongeveer 11:00 minuten als er wat andere elementen voor in de plaats komen. Maar al met al best aangenaam.
 
Back
Top