• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Setverkoop - JoeMeek SC4 DAD en Joemeek VC-1

Prijs
800 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.459
Locatie
Amsterdam
JoeMeek SC4 DAD + Joemeek VC-1

Werken zoals het hoort maar hebben beide een harde kraak op de Input Gain knop. Niet lekker voor je oren en je monitors wanneer je daar even niet aan denkt :) De VC-1 heeft daarbij ook een barstje in het plexiglazen venstertje. Het glas ligt er niet uit :) en het beinvloedt de werking verder natuurlijk niet.

Ik ben een tijdlang van plan geweest om ze naar ontwerper Ted Fletcher zelf te sturen, om hem de pots te laten nakijken. De oude baas doet zelf nog servicing en reparatie van de door hem ontworpen gear. Na de Brexit wordt die route me wat te prijzig. En het krakende pots probleem kan natuurlijk ook gewoon door een handige baas in NL opgelost worden. Wanneer ze niet verkocht worden kies ik dan ook voor die route.

Voor nu echter te koop, en alleen als set. Vaste ophaalprijs € 800. Ik heb zelf geen gearlust momenteel, dus geen ruil voorstellen s.v.p.
 

Attachments

  • JoeMeek - SC4 DAD - 1.JPG
    JoeMeek - SC4 DAD - 1.JPG
    59,5 KB · Bekeken: 150
  • JoeMeek - SC4 DAD - 4.JPG
    JoeMeek - SC4 DAD - 4.JPG
    90,8 KB · Bekeken: 141
  • JoeMeek VC1 - 1-5.JPG
    JoeMeek VC1 - 1-5.JPG
    67,6 KB · Bekeken: 129
  • JoeMeek VC1 - 4-5.JPG
    JoeMeek VC1 - 4-5.JPG
    140,3 KB · Bekeken: 132
  • JoeMeek VC1 - 5-5.JPG
    JoeMeek VC1 - 5-5.JPG
    93,1 KB · Bekeken: 132
Laatst gewijzigd:
En deze groene schonen bomvol karakter zijn mee met een blij forumlid. Veel plezier ermee J. ! :halleluja

:verkoght::slotje:
 
Back
Top