• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht BeyerDynamic DT 770 Pro 250 ohm NIEUW

Prijs
90 Euro
Conditie
Nieuw

Analogic

Mastering Enginerd
Lid sinds
17 april 2017
Berichten
708
BeyerDynamic DT770 Pro 250 ohm - zo goed als NIEUW (2x getest).

Ooit gekocht of het nou echt uitmaakte ten opzichte van mijn zeer geliefde DT770m 80 ohm.
Maar mijn voorkeur ging toch uit naar de DT770m (volumeschuif, langere kabel) dus de Pro ging de kast in en heeft daar in zijn originele verpakking een jaar gestaan.

De softskin kussens t.w.v. 20 euro die ik liever gebruik dan de lichtgrijze velour kussens zijn vandaag voor de verkoop NIEUW vervangen (zie onderstaande foto hoe dat eruit ziet).
De originele verpakking, incl. de stevige kunstof draagzak en boekjes zitten erbij.

Mogen weg voor 90 euro. Opsturen en ophalen (west/midden Brabant) mogelijk.
 

Attachments

  • dt770pro_softskin.jpg
    dt770pro_softskin.jpg
    103,8 KB · Bekeken: 180
:verkoght:
 
Back
Top