• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Eurorack Modules [Crater/Mother32/Prism/Plaits/QD/4BricksRook]

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

T.I.E.G.

Herrieschopper
Lid sinds
29 september 2009
Berichten
215
Locatie
Leeuwarden
Ik doe een paar modules weg die ik niet meer gebruik.

Moog Mother-32 (450,-) ~ Leuk ding, maar tijd voor iets anders
WMD Crater (200,-) ~ Awesome kick drum, meer dan een 909, maar té techno voor mij
VPME QD (300,-) ~ Geweldige drum/sample/wavetable module, maar ik wil upgraden naar iets met meer opties
Shakmat Four Bricks Rook (270,-) ~ Top module, nauwelijks gebruikt, was eigenlijk vanaf het begin al overbodig in mijn setup
Tip Top Audio Trigger Riot (260,-) ~ Idem , alu "kleur"
Qu-Bit Prism (230,-) ~ Splinternieuw, kan er alleen geen vriendjes mee worden.

De bovenstaande modules kunnen opgehaald / getest worden in Leeuwarden of worden verzonden.
Ik heb ook nog twee Arturia Rackbrutes 6U staan, die mogen ook weg, maar hebben geen haast daarom een prijs van 300,- per stuk.
De rackbrutes ga ik niet verzenden. De rackbrutes gaan weg omdat ik met de modular moet gaan reizen en daarom moet er een stevigere case met een lid komen.

Eventueel sta ik open voor ruilvoorstellen met:

- Mutable Instruments Beads
- Mutable Instruments CV Pal
- Synthesis Technology E352
- Schlappi Engineering 100 Grit
 
De QD is verkocht.
Er komt nog 1 module bij:

uPlaits(Beehive) (120,-) ~ fijne Plaits kloon, 8hp, zwart. Mag weg omdat ik mooiere oscillatoren heb.
 
Back
Top