Sequential PRO3

Kwaliteit van de draaiknoppen , algemene bouwkwaliteit , etc , ik maak acid dus betreffende de geluiden zal het wel snor zitten denk ik ... het is wel een serieuze aanschaf betreffende prijs!
In de winkel , als ik er al eens kom , ben ik er steeds ver weg van gebleven omdat ik dacht dat ik het nooit kon aanschaffen :D maar heb een financiele meevaller en ik wil mezelf eens verwennen , en aangezien ik volledig in monosynths ben ... toch maar eens naar winkel gaan om er mee te prutsen!
 
Alles is super kwaliteit van deze synth, deze gaat bij nooit meer weg, dit is de vetste monosynth ever. Dikke aanrader. De knoppen zijn eerst zwaar met draaien maar worden al losser wanneer je er steeds meer mee speelt.
 
Ik heb hem slechts kort geprobeerd in een winkel en vergeleken met prophet 6 en ob6 vond ik het geluid niet heel bijzonder. Het overtuigde mij in ieder geval niet om het ervoor uit te geven maar goed dat kan anders zijn voor jou en als je er meer tijd in steekt.
 
Ik ben het eens met Mystic. Degelijk instrument met diepgang. Veel presets zijn nogal gericht op moderne EDM, maar er zijn zeker “vintage” analoge moog-achtige solo geluiden mee te maken.
Bij een optreden (september 2020, toen kon dat even) kreeg ik complimenten voor de sound van de Pro 3. “Mooi helder met een klein rauw randje”, zei een mede-muzikant in de zaal. Dus live komt-ie ook goed uit de verf.

ik heb trouwens de SE, het oog wil ook wat.
 
Back
Top