Ik kom niet toe aan muziek maken.

Van harte welkom!

ff terzijde, de Hologram Microcosm, heeft zelfde logo als ASM Hydrasynth, alleen ander kleurtje. Vind niet direct een link tussen hen. Iemand?
Das toch niet hetzelfde logo? Ok, wel beide gebaseerd op een sinus maar dat is het dan ook wel...
 
Even mezelf voorstellen:
Ik ben veel bezig met Acid, Electro, Techno en Ambient muziek. Liefst op vinyl. Daarnaast druk bezig met het runnen van een vinyl label in deze muziekstijlen.

Ik heb wat apperatuur en software aangeschaft maar kom helaas niet toe aan muziek maken. Ik vindt er de rust niet voor om alles uit te zoeken tijdens mijn andere werkzaamheden.
Ik zal dan ook wat te koop zetten wat ik niet gebruik. Ik vraag me dan ook af wat ik voor onderstaande kan vragen?
  • Ableton Suit 10 en Push 2. Bijna ongebruikt. Ik denk dat ik deze het best in combinatie kan verkopen.
  • Ook mijn Korg Minilogue Polished Grey Limited Edition (nog nieuw in doos) en dus nooit gebruikt.
Ik heb nog wel een Novation Bass Station en Rolald TB-03. Eigenlijk wil ik naar een kleine hardware achtige opstelling toe om wat te jammen. Maar voorals nog zonder software denk ik om er wat losser in te komen.
Wellicht heeft iemand nog wat suggesties?

Groeten,
Marc


Welkom!

Roland MC-707 erbij en je bent klaar om softwareloos te jammen...
 
Hoi, bedankt voor jullie nuttige berichten. Voelt als een warm bad :)
Ik zal beginnen met het verkopen van Ableton Suit 10 en Push 2. Nog geen idee wat ik ervoor kan vragen maar dat zien we wel.
Mijn hardware matige setup met jullie tips is fase 2
 
Back
Top