Experimentele track 1

Mooi begin, wordt nieuwgierig naar de rest track.... :)

Wees gerust, er komt nog veel meer. Tijd zat en nul ambities om er ook maar een cent mee te willen verdienen. Opgeteld heet dat vrijheid
Me too. That's the spirit. Zo gauw er commercie in het spel is wordt het werk en dan is de fun ver heen. Krijg er al jeuk van als ik eraan denk.
Eigenlijk zouden alle kunstvormen vrij van commercie moeten zijn. Hoe heerlijk zou het leven en hoe kleurrijk zou de wereld er dan uitzien.
 
Tijd kun je "maken". Bij ons thuis is de televisie inmiddels het minst gebruikte elektronische apparaat. Soms wat Netflix, maar meer ook niet.
Me too. That's the spirit. Zo gauw er commercie in het spel is wordt het werk en dan is de fun ver heen. Krijg er al jeuk van als ik eraan denk.
Eigenlijk zouden alle kunstvormen vrij van commercie moeten zijn. Hoe heerlijk zou het leven en hoe kleurrijk zou de wereld er dan uitzien.

De Fransen hebben er een mooie uitdrukking voor: L'art pour l'art, letterlijk vertaald als 'de kunst om de kunst'. Een ieder van ons heeft vandaag de dag waarschijnlijk meer synthesizers dan er ooit in de vloot vrachtwagens van Pink Floyd pasten, maar om er iets mee te maken waar je 100% achter kunt staan is een heel ander verhaal. Maar lekker hobbyen met muziek om het hobbyen is gewoon leuk om te doen.
 
Verslavende geluiden, klinkt heel fijn

Ik durf dit niet zo goed toe te geven omdat het gewoonweg te simpel was. Dit riedeltje is gespeeld met 1 vinger, steeds op de A-toets, maar dan met verschillende soft synths. Ene geluid naar links, andere naar rechts, eentje in het midden en een paar FX. Invoeren in Luminant en die laat de geselecteerde video reageren op de muziek. En dan heb je na een kwartiertje opeens dit. Maar het experiment "schilderen met geluid" smaakt zeker naar meer. :D
 
Back
Top