Hit'n'Mix Infinity/RIPx/DeepRemix/DeepAudio vragen/thread

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.470
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
Hit'n'Mix heeft een Infinity ge-update. het heet nu, de volledige versie, DeepAudio;


er is nu een 30 dagen demo, volledig werkend. ik zit op dit moment vooral te klooien met de harmonic editor, 1 van de vele mogelikheden.

het ding is gebaseerd op stems-seperatie, maar dat vind ik het minst interessante, het gaat me hoe je samples kunt bewerken, en dit kun je op een melodyne achtige manier, zeer krachtig, met harmonische tools, erg uitgebreid.
en een harmonic editor voor iedere "toon", wie weet heeft iemand hier ervaring mee.

ik moet pas dingen gaan vragen, wanneer ik er langer mee werk. ik wil m voornamelik voor sound brut design, zo noem ik het maar gaan gebruiken, en het is me nogal een ding, dus leercurve is groot, al zeggen ze dat niet...
geeft niks, want tekenen met timbres van andere instrumenten over ... timbres van andere instrumenten, b.v. of timbres van andere instrumenten (of samples) invoegen...

etc. etc.

ik heb nog niet geheel door, dit lijkt voor mij, naast een aantal andere tools, het ding, het is géen Metasynth, of Kaleidoscope, maar kan zoveel dat je denk ik meer mee kunt bereiken...
en zeker naast SpectraLayers Pro 8..

goed, het is wellicht geen onbekend programma, maar het lijkt me een ding, programma, nog niet heel veel verspreid.

wie weet is er hier iemand die er wel mee werkt? of het kent...???
 
Laatst gewijzigd:
er is een nieuwe versie, met een nieuwe additie: DeepCreate (onderdeel als je DeepAudio hebt);



is een voorbeeld, er bestaan weinig goede voorbeelden wat je kan met RipX, en zeker nu veel veranderd is, moet ik er weer, het is meer workflow, aan wennen, maar ze hebben wel het hele pakket makkelikker gemaakt...


nu in aanbieding, en ze hebben sowieso de prijs verlaagd. voor de echte liefhebbers; alle 3 DeepRemix/DeepAudio/DeepCreate.

ik hoop, wanneer ik weer voldoende energie heb, eens wat screen recordings te laten zien..

en het werkt nu ook met MPE. goed, het is kompleks pakket, er is immens veel mogelik, dus een soort van overzicht??

21 dagen kun je de demo proberen, aan te raden, voor idiote soundbewerking.....
 
Back
Top