• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Udo Super 6 (blauw), Nyborg 24, Polyend Tracker

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

jwiering

Stamgast
Lid sinds
29 Maart 2008
Berichten
311
Locatie
NL
Het is weer tijd voor een opruiming om plaats te maken voor andere mooie spullen. Alles uit te proberen en/of op te halen in Amsterdam, verzenden ook mogelijk. Foto's op verzoek natuurlijk mogelijk! In de aanbieding:

Udo Super 6 Binaural Synthesizer (blue)
Zo'n anderhalve maand geleden nieuw gekocht bij Midi Amsterdam. Weinig op gespeeld, komt inclusief alle toebehoren en dus factuur met garantie. Gaat weg want is nèt niet mijn ding en heb andere mooie dingen op het oog die meer mijn ding lijken.
Vraagprijs: €2100,-

Analogue Solutions Nyborg-24
Moddervette volledig analoge monosynth van het merk Analogue Solutions. Geïnspireerd op de oude Moogs. Wordt niet meer gemaakt, dus sla je slag mocht je interesse hebben. Ook deze komt inclusief alle toebehoren zoals de doos enzovoorts. Altijd in de studio gestaan, ook weinig op gespeeld en om die reden mag deze ook plaats maken voor ander spul. Gekocht bij Keymusic zo'n anderhalf jaar geleden, dus inclusief factuur en garantie.
Vraagprijs: €500,-

Polyend Tracker
Behoeft geen uitleg voor de kenner; gewoon een vette moderne tracker met een zeer performance georiënteerde omgeving. Helaas niet mijn ding, ook dus erg weinig op gespeeld en in volledige topstaat, zowel technisch als optisch. Komt ook inclusief alle toebehoren. Eind vorig jaar gekocht bij Thomann, dus inclusief factuur en garantie.
Vraagprijs: €400,-

Teenage Engineering OP-1
De future classic die ondertussen denk ik wel een classic genoemd mag worden. In tegenstelling tot bovenstaande gear geen eerste eigenaar, wel gewoon in prima staat. Komt inclusief etuitje en ubs-kabel.
Vraagprijs: €850,-

Nogmaals: Alles uit te proberen en/of op te halen in Amsterdam, verzenden ook mogelijk. Foto's op verzoek natuurlijk mogelijk!
 
Polyend Tracker verkocht aan een vriendelijk forum lid :-)

Nyborg-24, OP-1 en Udo Super 6 nog beschikbaar.
 
Foto'tje van de Nyborg-24 :-) Nog steeds te koop!
 

Attachments

  • 20210606_153121.jpg
    20210606_153121.jpg
    191,5 KB · Bekeken: 164
Back
Top