20% korting op TT303 TT 606 en TT78

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.687
Locatie
Streek rond Herentals - België
Wat ik begrijp is t all in. Dus ook verzend.
De 606? Ik heb m
Een keer geprobeerd en heb de 78 gebruikt voor die track omdat die beter paste. Verder heb ik de 606 nog nooit gebruikt. Werking is net t zelfde dacht ik. Manuals zijn idem
 
Heb de zwarte 303 besteld. Die stond deze morgen nog niet in promo. Thomann hun prijs is nog niet aangepast. Ik kocht gewoon op de website. 3 jaar garantie. De 303 heeft zelfs een input voor de filter.
 
De sequencer van de 303 is indrukwekkend. Je kunt een pattern steeds een beetje muteren met een druk op de knop. Arpeggios maken op basis van de noten in een pattern. En de dynamiek van de noten on the fly variëren met een paar knoppen.
Dank voor de tip, ik overweeg de 78.
 
juist, daarom. Benieuwd of 't ook wat oplevert als je m enkel als seq gebruikt voor n andere synth
 
Ik heb hem even snel aangesloten op een 0-coast. Met midi geeft ie alle noten heel hoog dus ik moest een offset meegeven in de 1v/o om het een beetje te laten klinken. Maar via midi sluit ie de envelop op de 0-coast niet op tijd, ofzo, waardoor tonen te lang doorklinken. De functies mute, hammer, accent en down doen niks, up gaat ie wel een octaaf omhoog. Ik weet weinig van midi, maar plug and play is het sowieso niet.

Met cv/gate moet ik het gatesignaal versterken via een modulaire vca om het te laten doorkomen. Maar het triggert op een of andere manier nog steeds niet elke keer de envelop op de 0-coast. Heeft misschien iets met de slide te maken.

Kortom na een korte test denk ik dat de sequencer goed is voor de tt zelf, maar of het net zo goed werkt op andere apparaten, ik denk van niet.
 
Typisch, ik heb mijn zwarte TT303 net 2 weken binnen en dan is er een 20% kortingsactie. FML
 
Da's een mooie deal. Zwarte TT-303 besteld!

Iemand nog interesse in een Behringer TD-3?
 
Ik dat cv gate naar sh101 of zo.
Op de tt zit een cv/gate uitgang om aan te sluiten op een modulaire synth of een oude synth, net zoals op de sh101 inderdaad. Ik heb een Sh01a gehad, en met zijn arpeggiator kon ik makkelijk andere apparatuur sequencen. Met de tt lukt me dat niet zo makkelijk; maar ik heb het ook niet zo lang geprobeerd dus misschien ligt het daar aan.
 
Ik vind de TT303 echt goed. Moderne sequencer is een upgrade tov de originele. Heb mijn BS2 eens aangesloten via de sequencer van de TT maar dat was niet echt een succes te noemen vond ik zelf. Het enige wat ik mis op een TT tov een XoXbox is de lampjes die aangeven hoeveel steps een pattern heeft.
 
TT 78 is een underrated wonder
Naast superdikke sound, enorm uitgebreide sequencer. Ben op zich wel benieuwd naar de andere 2 maar heb genoeg speeltjes
 
Back
Top