Happy sythpop/wave

Ja zit wel heel lekker in elkaar! Heb meestal meer te zeggen als ik iets niet goed vind! Ik was er na 3:00 wel klaar mee dus toen hield hij ook gewoon op. Je kunt dit natuurlijk afmaken met zang of wat spannendere variaties maar het is zo ook lekker, een soort van muzakje ergens in een TV programma over mensen die even een tuinhuisje in elkaar zetten alsof het allemaal super makkelijk is.

Waar komen de drums en gitaarpartijen uit? Zelf gespeeld?
 
Klopt, het begint wat eentonig te worden na een tijdje. Dit was ook mijn eerste poging op dit gebiedt. Drums en gitaar zijn echt en door mij zelf ingespeeld. Kan helaas niet zingen, maar misschien vind ik nog wel eens een zangeres. :)
 
Lekker strak en leuk klinkende performance. Ik zou zelf wel rond 1.40 nog iets invoegen dat afwijkt van de rest (qua ritme en/of melodielijn) anders wordt het te eentonig. Maar verder erg knap gedaan, zeker als je dit live hebt ingespeeld:)
 
Klopt helemaal, maar in je eentje is het veel werk. Ik ben al op zoek naar een andere artiest om zo de "werkdruk" te ontlasten. (Eigenlijk om meer plezier te hebben)
 
Back
Top