• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

De knutselclub zoekt een nieuwe eigenaar...gratis

Prijs
1 Euro
Conditie
Defect

Eduur

Ingeburgerd
Lid sinds
9 november 2015
Berichten
51
Locatie
Oss
Ik stop met mijn knutselhobby...

De afgelopen jaren heb ik heel wat MIDI Controllers gebouwd en verbouwd.
Dat betekent vaak: een LCD toevoegen, Neopixels toevoegen, Lampjes in een Keyboard per toets bouwen.
Maar ik heb nu zoveel, en doe er uiteindelijk niet veel mee.
Daarom, voor degene die zin heeft in knutselen hier een hele lading MIDI dingen.
Globaal:
4 Behringer BCR2000 waarvan 2 het matig doen en 2 heel redelijk. In die 2 zitten Neopixels
ingebouwd (32 stuks) die je met een Arduino kunt aansturen.
4 Casio Keyboards, 5,4,3 oktaafs, voorzien van Ledjes per Key. Het zijn feitelijk omgebutste LK-130s,
die via Midi aan te sturen zijn (alle ledjes).
In een van de Casio keyboards zitten twee Korg NanoKontrols ingebouwd + extra LCD + Encoders.
Van de nanokontrols zijn de Buttons er uit verwijderd, maar zijn wel aanwezig en zo weer in te bouwen.
Weet niet of het helemaal compleet is..
Twee zijn compleet, een heeft nog 4 octaven (maar ik geloof dat de lampjes het wel doen),
en een van 3 octaven, zonder lampjes, maar wel met een Arduino Nano besturing
1 Behringer BCF2000 waarvan de motorized faders (8 stuks!) uitgebouwd zijn, maar ze doen het nog wel.
Verder compleet, maar dissasembled, precieze status, wederom, unknown.
1 Doos met Casio toetsen en Ledjes.

1 Touchscreen 19"
4 Behringer DV-1, ligt momenteel uit elkaar. Hiervan zijn de Oranje Ledjes gewipt, want daar werd ik gek van.

Bij elkaar is het heel wat, maar je moet wel van Arduino/Knutselen houden. Ik geef maar beperkt/geen
support, en voor het geheel geldt dus: Werking onbekend, voor onderdelen / Eigenlijk rijp voor de sloop.
(En wel ALLES meenemen)
 

Attachments

  • index.jpg
    index.jpg
    128,7 KB · Bekeken: 313
Back
Top