Behringer = ANTI GAS

Klopt wel ja, ik heb dat gehad met de 1010 Blackbox indertijd, ook via usb.

Ja het is echt met heel veel synths.. zelfs iemand met een DSI had er last van Mijn Waldorf Blofeld Ruist en heeft bijgeluiden ?? Iemand met een Blofeld die een test kan/wil doen?

Maar het is wel opmerkelijk dat de Deepmind er geen last van heeft via USB midi. En ook die digi mixers van Behringer ze zijn echt super stil ook en hebben allemaal gebalanceerde aansluitingen net zoals hun synths Gebalanceerde aansluitingen zitten niet op elke mixer of synth helaas. De 1010bluebox heb ik een tijdje overwogen maar daar ga je dit probleem ook mee ondervinden.. heeft stereo mini jack ingangen. Enige oplossing is dan midi din aansluiten gebruiken met een externe USB midi interface..

USB midi maakt het aansluiten wel een stuk eenvoudiger. Ik heb nu een hubje met 10 aansluitingen aan de MPC hangen.. alleen het gepiel al met midi kabels aan de achterkant en niet weten of je de ingang, uitgang of thru hebt.. Een USB B herken ik op tast. :)
 
Laatst gewijzigd:
Groundloop. De MicroMonsta heeft dat ook en vele andere synthjes waarschijnlijk. Maar het is dus alleen als ik de midi out nodig heb. Bij het audio opnemen van de Blofeld kan ik de USB eruit trekken en op DIN midi aansturen. :)
Hier hetzelfde.
Zodra de audio interface via USB EN een synth via USB is aangesloten op de Computer krijg ik bijgeluiden. Als ik de synths via MIDI aanstuur en USB loskoppel is het weg.
 
Maar het is wel opmerkelijk dat de Deepmind er geen last van heeft via USB midi. En ook die digi mixers van Behringer ze zijn echt super stil ook en hebben allemaal gebalanceerde aansluitingen net zoals hun synths
Dat komt gewoon omdat Behringer kwaliteitsprodukten maakt al zijn niet alle leden daarvan overtuigd. :P:D:D
 
die vc340 lijkt me niet zo bijzonder maar de deepmind is erg leuk. zou toch de 12 halen want voor vettere patches moet je echt wel 2 voices stacken. nog ff wachten en pik je ze voor noppes op :)

ik vind het wel leuk om te zien dat het groepje haters steeds kleiner word en dat de naam Behringer nu een gevestigde grote jongen is die met Korg, Moog, Roland en bv Yamaha mee kan.
Het is natuurlijk wel de euroshopper van synth land. maar goed de havermout van euroshopper is net zo lekker dan die van Quakers ;-)

ik denk dat de komende polysynths van bh wel wat duurder gaan zijn en geen budget spul gaat zijn maar meer midde modus. net als bv mijn prologue voor 1400e 16 voices.

Dat anti-gas is eigenlijk een hater die te moe van het haten word en zich langzaam to onze kerk bekeerd :-) whohohahaha
Vind de vc340 juist wel erg leuk : goede vocoder en leuke strings voor een hele fijne prijs , heb er veel lol van
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Back
Top