thé Expanding Your Mind Hurts Entanglement

Zit wederom erg sterk in elkaar.
Angstaanjagend inderdaad ook.

dank! robi! angstaanjagend... aanjagend. aanjagen.. jagen... de overlichtdrijver..


Breed Sea - Ik vind je een kunstenaar, maar ik mis toch wat melodie...

dank! dat is ook de richting waar ik in ga, arty farty (en er is een echte arty farty track...). ik zou het zelf niet zo noemen, maar het valt inderdaad binnen dat domein.

het missen van melodie, melodie is richting. ik wil dit zeker inkorpereren, maar dan meerdere richtingen naast elkaar, boven elkaar? layers dus...

wellicht word je, op koppige eigen-wijze, op je wenken bedient....

zie daar! Breeding Cloacae

sja, titels, verschuiven in elkaar, dat al wel..

opname gemaakt met accSone Crusher-X, standalone, op basis van een eigen sample (zelf-gebrouwen, weet niet meer hoe, zal wel ook uit 3 programma's voortkomen,,,).
gespeeld, live, met MPE.
patch from scratch, als altijd.

geïmporteerd in Cubase Pro 11
en Unfiltered Audio Silo als send toegevoegd. wederom, patch from scratch.

op de master, eens een plugin, ach komt wel vaker voor, maar is toch vrij uniek... (huh??), de MAAG EQ4, om het lekker hinderlik hoog, het lijkt een wasmaschine motor in de verte, éen bepaalde klank, van de velen.

verder er niets aan gedaan, ook niet gemasterd (op mijn wijze...) voor soundcloud.

zet het volume hoger en listen with you eyes closed;

 
een zeer simpele track, al een tijdje klaar in wezen, wat kleine aanpassingen, aan de automation, wat midi editing, en mix.

Artura Modular V3
U-he Zebra 2

patches from scratches

gemaakt in Cubase Pro 11

mastering voor Soundclound in Wavelab Pro 10

listen with your eyes closed....

 
Inderdaad...Pretty deep :W

eet smakelik!! :D8)

Uhhhmmm... nee hoor... dat durf ik niet aan bij jouw tracks :P

Lekker duistere track weer... weer een nachtje zonder slaap... maar dat heb ik er wel voor over :okdan:

zo bezig geweest met de fijn-afstemming, dat de duisterheid me nu pas opvalt.... je hoort vooral de Modular V3, de Zebra2 geeft op gezette tijden, net wat mee... heel ingetogen, eigenlik. ingetogen duisterheid; tenebrae..

Je moet het maar kunnen, en Arjan die kan dat! Probz kerel!

wow dank!

Weer een fijne! :)

hè hè.... yeah! thnx!

lekker sfeertje weer!

lekker sfeertje, da is hét!! hoe met minimale dingen het maksimum te bereiken?....

Dat is wederom ook erg knap gedaan.

dank je!!!!!


en dan nu, een track, sja, ik zou bijna willen zeggen: no synths. dat klopt niet helemaal.

het was een simpele opname, van een of andere idiote regels, die me te binnen schoten, en nergens opsloegen, ik gebruik alles.
vocals dus.

MConvolutionMB (1 band) erop, met een eigen IR file.. een sample dus, die ik overigens, als sample ook heb ingevoegd in de uiteindelikke 'track', hoe die heb gemaakt, ik heb me rot gezocht, weet niet waar die vandaan komt, duidelik van mijzelf, zal wel een Granular opname zijn, denk ik... of... nou ja.. ik zal nog eens nakijken, hoe ik die heb gemaakt, klinkt wel lekker... zoveel recordings...
dus no synths, niet helemaal waar dus, vanwege de 'IR' file/sample...

een bestaande truc.

Dirt On My Fingers

listen with your eyes closed................

 
Ik zou het metal ambient kunnen noemen.

Het zal een mooie take-passage zijn voor sf films, like Blade runner.

Mooi gedaan.:okdan:
 
lol....gewoon klooien met een ander mans track:D....hoop dat ik je niet beledigd heb met dit geklooi,,,,,was gewoon voor de fun bezig...dacht post het ...
Wel een poging gedaan om in de sfeer van de track teblijven:)
 

Attachments

  • untitled.mp3
    2,3 MB
Back
Top