• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

thé Expanding Your Mind Hurts Entanglement

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
Zit wederom erg sterk in elkaar.
Angstaanjagend inderdaad ook.

dank! robi! angstaanjagend... aanjagend. aanjagen.. jagen... de overlichtdrijver..

Breed Sea - Ik vind je een kunstenaar, maar ik mis toch wat melodie...

dank! dat is ook de richting waar ik in ga, arty farty (en er is een echte arty farty track...). ik zou het zelf niet zo noemen, maar het valt inderdaad binnen dat domein.

het missen van melodie, melodie is richting. ik wil dit zeker inkorpereren, maar dan meerdere richtingen naast elkaar, boven elkaar? layers dus...

wellicht word je, op koppige eigen-wijze, op je wenken bedient....

zie daar! Breeding Cloacae

sja, titels, verschuiven in elkaar, dat al wel..

opname gemaakt met accSone Crusher-X, standalone, op basis van een eigen sample (zelf-gebrouwen, weet niet meer hoe, zal wel ook uit 3 programma's voortkomen,,,).
gespeeld, live, met MPE.
patch from scratch, als altijd.

geïmporteerd in Cubase Pro 11
en Unfiltered Audio Silo als send toegevoegd. wederom, patch from scratch.

op de master, eens een plugin, ach komt wel vaker voor, maar is toch vrij uniek... (huh??), de MAAG EQ4, om het lekker hinderlik hoog, het lijkt een wasmaschine motor in de verte, éen bepaalde klank, van de velen.

verder er niets aan gedaan, ook niet gemasterd (op mijn wijze...) voor soundcloud.

zet het volume hoger en listen with you eyes closed;

https://soundcloud.com/sada-exposada%2Fbreeding-cloacae

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land