thé Expanding Your Mind Hurts Entanglement

Weer supermooi gemaakt Vink. Je waant je weer even op een andere planeet. :okdan:

dank!!!!!!!! wel heel kort dan, wanneer de zuurstof opraakt, haha..

zeer bijzonder. Kort en krachtig, zeer krachtig. Je pleurt mijn DNA van de ene kant naar de andere van mijn kamer :) Goed zo!

inderdaad kort en krachtig, het was ook een schets, een try out, maar het beviel me ook wel, deze korte en krachtige DNA shaker! dank!!
 
Heel mooi gedaan hoor. :okdan:
Dit zou zo in een noir SF film passen.
Beetje zo'n alternative industrie space soundje (landscapes)
Korte maar geslaagde soundscape.
SMILEYS 2.jpg
 
Dat het zo kort is is juist wel mooi - in dit korte stukje is alles wat je hoort interessant. Dit is geen eenvoudige hoempapa voor in het buurtcafé dat je gedachtenloos kunt mee brallen, De luisteraar moet ervoor gaan zitten, en bij langere stukken dwaalt de benodigde aandacht dan wat gemakkelijker af.
 
Heel mooi gedaan hoor. :okdan:
Dit zou zo in een noir SF film passen.
Beetje zo'n alternative industrie space soundje (landscapes)
Korte maar geslaagde soundscape.
Bekijk bijlage 3822678

dankkkkkk!!! noir SF! woohaa! me like!
Dat het zo kort is is juist wel mooi - in dit korte stukje is alles wat je hoort interessant.


je hebt gelijk, dat voor dit 'stuk', dat het kort is; alles zit er al in, immens veel details...

Dit is geen eenvoudige hoempapa voor in het buurtcafé dat je gedachtenloos kunt mee brallen

wellicht over 2 eeuwen??
bij langere stukken dwaalt de benodigde aandacht dan wat gemakkelijker af


dat zal altijd gebeuren, in zekere zin, ik zelf ben wel gewend om langere stukken te luisteren, waar heel weinig gebeurt, bij voorbeeld. met elke muziek is het; stemmingsbepaald, wanneer je daar ontvankelik voor bent. of langere stukken, waar te veel in gebeurt.... ha!

ik heb nog eens een boutade, ergens geschreven; lezen is een vak, wat natuurlik vooral verkeerd begrepen werd, niet door iedereen overigens... ik heb uiteindelik wel uit-ge-legd (leuk woord; uitleggen, legein...); ik noem het ook wel leesarbeid; (arbeid; in de zin van hoe freud het gebruikt, overigens); ik kan hier daar wat korte essays over neerleggen, maar dit is het SF!!

het heeft veel meer, of louter met ontvankelikheid te maken, een aktieve haast, passibilité, niets met kennis, etc. te doen.

vandaag nog een aanval op het 'onzegbare' gedaan, n.a.v. een artikel over het 'onzegbare' in de poëzie. komen we bij stilte... maar dit is mijn stokpaardje, en terwijl @Disharmonic mij zeker de sporen zij geven, houd ik me toch in... anders valt het niet binnen de 1000 tekens (of was het 10.000??) dat een reaktie mag hebben...

en daarom; een improvisatie/sound brut EYHM, met Infinitone DMT, Plasmonic, 2 granulars als sends (Crusher-X 9 en eFX-Fragments), die op hun beurt sends zijn voor de R4 reverb. 1 synth..
een echte, pure soundscape dunkt, met toch de Vink Vibe???

 
ach waarom niet, ik voel me nog altijd een leerling, ik heb soms ook het gevoel, zeker met EYHM, dat ik de stadia van elektronische muziek (in de verschillende domeinen, moderne muziek is dat nu de term voor stockhausen, xenakis, om maar 2 beroemde te noemen.. of de 'eksperimenten' in de jaren 50 en 60, van de vorige eeuw....) doorloop... wat geen slechte wijze is, wanneer men de woorden van adorno in 'de filosofie van de nieuwe muziek', graag leest.... (een aanrader overigens, is niet een van muziektheoritische werken, adorno was overigens filosoof, sociologie, en wist iets, meer dan iets, van muziek, indirekt is zijn invloed nog groot, wellicht nog immer direkt..)

ik kreeg een e-mail van de bedenker van Infinitone DMT, over In-Infinity, die me erg raakte, en ook, ik ben niet iemand die bescheiden is, over mijn muziek nog wel, over hoe en kan schrijven; hoogmoed! wel bij persoonlikke komplimenten, er zit er éen bij, dus dan... verval ik, als straling, in bescheidenheid (dit is een onbescheiden zin); ik wilde graag de tekst delen.
het is natuurlik de opmerking van 1 persoon; Subhraag Sing, maar hij heeft zijn sporen verdiend (google, zijn instrument... en nou ja, meer...);

EDIT: een opmerking over In-Infinity... overigens... ik had deze aan hem opgestuurd, aangezien ik Infininote DMT gebruik, en we al redelik veel kontakt hebben, over dit programma.

aangezien het een persoonlik bericht is, maar het lijkt me niet dat hij er bezwaar tegen heeft, het is niet persoonlik over hem; maar toch de spoiler;

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

zo daar zit je dan, het is klein, maar bizonder, voor mij. en ik moet toegeven; het raakt me diep, wellicht ook door de omstandigheden waar ik mezelf elke dag me doorslepen (zoals bekend), ontroert mij, zeer.

pffff, wow.

EDIT 2: deze thread, de mensen die het volgen, soms in stilte (...), de steun, de opmerkingen, de ondersteuning in deze reis (een klichee uitdrukking, wanneer men mijn mini-essays over poëzie leest, daar moet je al 2 dagen voor uit trekken..), de SF leden, de reakties dus, de persoonlikke reakties; via PM, de band die ik hier steeds meer opbouw, dit helpt mij, dank daarvoor, mijn diepe dank!
 
Laatst gewijzigd:
Slavernijschepen, bebloede kettingen, uitgeputte mensen, doden, stank en deel twee katoenplukjes, zweet, zweepslagen, doodvallende slaven..

Dat zie ik allemaal als mijn ogen dicht zijn. En dit op nuchtere maag, lol ;)

Goed zo, laat de wereld maar rotten. Ordo Ab Chao, ooit zal er harmonie zijn.

Liefs Arjan, fijne dag iedereen.

Jan.
 
Back
Top