Newbee

ikkeikkeikke123

Nieuwkomer
Lid sinds
8 juli 2021
Berichten
2
Locatie
Die Heimat
Hola,

Rene, woon net over de grens in Dld. Pas sinds korte tijd met de synth en sampler hobby aan de gang. Vroeger in C64/C128/Amiga tijden wel eens wat lopen te vervelen met trackers en later nog het nodige aan muziek geripped op Amiga en PC cq dingen uit de Demo scenes verzameld, maar verder nooit veel aan/mee gedaan.
Na vele jaren heb ik nog steeds een kleine mod/s3m verzameling die ik nog wel eens leuk vind om te beluisteren. Zo weer een beetje de smaak te pakken gekregen en begin me een beetje in ondermeer het hw sampler gebeuren te verdiepen. Vroeger een droom, nu bereikbaar. Lekker klooien, misschien wordt het wat en blijf ik erbij, misschien ook niet, we’ll see..
Mijn motto voor hobbies…Aan van alles een beetje snuffelen en mee spelen, kijken wat leuk is en blijft hangen ;)

Chrs
 
Welkom! Als jij vroeger nog met de c64 hebt gespeeld ben jij toch geen millennial denk ik 😉
 
Welkom! Als jij vroeger nog met de c64 hebt gespeeld ben jij toch geen millennial denk ik 😉
Nou, ehrm, nee en nee… 😏
Fysiek sowieso flink ouder en mentaal…als ik mijn ex mag geloven voor veel onderwerpen ergens tussen 6 en 16 🤣😎
Al zou ik zelf gemiddeld wel een flink stuk onder de fysieke leeftijd zeggen geloof ik 🤓
 
Back
Top