We hebben een nieuw logo

Ik ben nu al aan het nieuwe logo gewend!

Ik voel me een klein beetje mede-winnaar want ik had Tralalaika op deze logo-contest gewezen :D. Later toen ik even vluchtig naar de genomineerden keek vond ik meteen logo B het mooist. Ik wist toen nog niet dat hij mee had gedaan. Toen hij later zei dat hij op kop lag vroeg ik: welke is van jou, dan stem ik erop! Hij weigerde te zeggen welke van hem was, hij zei: je moet stemmen op degene die je het mooist vindt. Zelfs toen ik vroeg of logo B van hem was wilde hij niet antwoorden. Ik vind dat prijzenswaardig.

Tralalaika: gefeliciteerd!
 
Ik ben nu al aan het nieuwe logo gewend!

Ik voel me een klein beetje mede-winnaar want ik had Tralalaika op deze logo-contest gewezen :D. Later toen ik even vluchtig naar de genomineerden keek vond ik meteen logo B het mooist. Ik wist toen nog niet dat hij mee had gedaan. Toen hij later zei dat hij op kop lag vroeg ik: welke is van jou, dan stem ik erop! Hij weigerde te zeggen welke van hem was, hij zei: je moet stemmen op degene die je het mooist vindt. Zelfs toen ik vroeg of logo B van hem was wilde hij niet antwoorden. Ik vind dat prijzenswaardig.

Tralalaika: gefeliciteerd!
Dank u zeer! Mede door 1V/oct krijg ik nu de kans om een crack te worden in mixtechniek!
 
Perfect
Al is het met de dark theme net iets lichter dan alle tekst/iconen in de balk. Zou meer versmelten als het wat gedimd wordt
6F61F7A8-B879-4DE5-8181-1439A79BD011.jpeg
 
@Tralalaika congrats!!

@scarum ik begin er net aan te wennen, totdat ik je bericht zag, je kunt blijkbaar leren blokken, zonder iets te blocken in je browser, gewoon 1 van je 32 visuele centra goed beheersen. goed, ik moet weer oefenen. ik zien nu alleen 20 20 20 20... :D:D :beard:
 
Ik vind 'm mooi! Ook zonder de uitleg. Maar inderdaad snel weer terug naar de oude achtergrond, hier word je na een tijdje duizelig van :D
 
Kan er nog een kleine aanpassing aan het logo? Ik snap namelijk niet waarom er in de lijnen een weerstand en een schakelaar zit, ik zou er een pwm blokgolf en zaagtand voor in de plaats zetten.
 
Kan er nog een kleine aanpassing aan het logo? Ik snap namelijk niet waarom er in de lijnen een weerstand en een schakelaar zit, ik zou er een pwm blokgolf en zaagtand voor in de plaats zette
Lijkt mij niet toch. Anders blijven ze bezig.
 
Ik zou achteraf ook nog wat willen laten aanpassen. Het is een kleintje, dus die kan zo doorgevoerd worden.

Zou het logo gespiegeld geplaatst kunnen worden? Dus: murofhtnyS. Als ik dan een selfie met de Synthforum-site op de achtergrond op Instagram zet, kan iedereen tenminste lezen wat ik aan het doen ben. :okdan:
 
Het logo is wel Ok. Subtiel, meer hoeft dat ook niet te zijn imo. Alleen die achtergrond zeg. Dat doet weer heel erg afbreuk aan het forum. Zoiets zag je decennia geleden vaak op websites. sommige teksten zijn zelfs niet te lezen omdat de kleur van de tekst nagenoeg hetzelfde is als de “20” in de achtergrond.
 
Back
Top