Is dit een plug-in of een sample?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bericht door een moderator:
Omdat deze draad nu wel heel chaotische dreigt te worden, ga ik hem sluiten. Mijn advies aan TS (topic starter, @gilberto dus):
- Houd de discussie bij 1 onderwerp. Dat zorgt ervoor dat de discussie leesbaar blijft. Maak voor een nieuw onderwerp een nieuwe discussie aan met een passende titel.
- Als je vragen stelt op het forum, laat dan weten wat je zelf reeds hebt gedaan om een antwoord op die vraag te krijgen.
- Wees duidelijk in je vraagstelling; wat is het precies dat je wilt weten?
- Geef context bij een vraag die je stelt. Wat wil je precies bereiken en waarom?
- Houd de discussie zelf overzichtelijk. Op pagina 5 staan bijvoorbeeld 20 posts, waarvan er 17 van jou zijn. Het wordt er op die manier niet overzichtelijker op en de kans is daarmee groot dat het niet meer wordt gelezen.
- Heb je vragen over de werking van het forum zelf (over werking van de citeerfunctionaliteit bijvoorbeeld), dan kun je een PB (Privé Bericht) sturen aan een moderator of een bericht achterlaten in het Feedback forum.

Wat mij betreft beginnen we opnieuw, maar dan met inachtneming van bovenstaande :).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top