Hoi Allemaal

Lid sinds
5 juli 2021
Berichten
11
Locatie
Veendam
Ik ben Wiltfried, ook wel silence.surrounds.sound. Ik ben 47 en altijd wel bezig met muziek in het begin mijn eerste midi keyboard en trackers op de computer. De laatste 3 jaar eigenlijk intensiever maar vooral weg van de computer. Ik hou van Ambient, soms meer beats erin verwerkt. Biophere, Aes Dana, Loscil zijn wel mijn favorieten. Maar doe ook graag aan field recording.

ik gebruik zelf graag Elektron spullen zoals Analog Four Mk1, Analog Rytm Mk2 en Octratrack Mk2, maar ook synths als GR-1, Lyra-8 of een Norns shield.

mijn voorkeur gaat uit naar het meer analoge geluid dus ik ben nog op zoek naar een Analog Rytm Mk1. Voor tips, ervaring en nieuwe geluidsinvloeden sta ik open en dat is ook wat ik hier hoop te vinden.

En dank aan Hans (marktplaats) die mij wees op het bestaan van dit forum!
 
Welkom op dit mooie forum! :biertje: je hebt helaas net het twintigjarige bestaan gemist :D

Ik hou zelf van verschillende dingen maar ambient hoort daar zeker ook bij...mijn laatste track hier op SF zat ook een beetje in die richting.En Elektron spullen zijn zeker gaaf, maar vooral de Octratrack moet ik nog wel wat beter leren kennen. Vereist toch wel een andere benadering dan ik gewend ben, maar uiteindelijk zal het de moeite wel lonen denk ik.

Ik vermoed dat je hier veel lol zal hebben en dat je veel zult opsteken!
 
Welkom op dit mooie forum! :biertje: je hebt helaas net het twintigjarige bestaan gemist :D

Ik hou zelf van verschillende dingen maar ambient hoort daar zeker ook bij...mijn laatste track hier op SF zat ook een beetje in die richting.En Elektron spullen zijn zeker gaaf, maar vooral de Octratrack moet ik nog wel wat beter leren kennen. Vereist toch wel een andere benadering dan ik gewend ben, maar uiteindelijk zal het de moeite wel lonen denk ik.

Ik vermoed dat je hier veel lol zal hebben en dat je veel zult opsteken!
Dank!

De octratrack is wel een dingetje. Begin het steeds beter te snappen, maar er is nog genoeg te leren over. Bijna alle Elektron apparaten werken hetzelfde, maar de OT doorgronden moet je wel flink wat uren voor maken en die heb ik niet altijd. Dan maar steeds de dingen gebruiken wat je wel weet en er steeds iets nieuws bijleren denk ik dan.
 
Back
Top