Heb vorige week weer 2 boutique's gescoord op MP. Had eerder een JP08 weggedaan en spijt. Nu zag ik hier een MX1 te koop en ga ik morgen ophalen. Leuk om de boutique's te kunnen side-chainen. En heb nog een MC707 die er ook op kan. 4e Airalink aansluiting ga ik nog ff over denken maar ben benieuwd hoe dit in de praktijk werkt qua groundloops.. meestal is dit standaard gezeur als je geen adapter gebruikt.
Nu zit er op die MX1 Airalink. Een soort aansluiting waarop je audio en midi aansluit via 1 usb kabel en ook nog een boutique of iets anders van power voorziet.. Er is alleen maar 1 powered USB aansluiting op de MX1 en de Boutique krijgt zijn power vanaf een USB aansluiiting dus dat betekent dat er ook maar 1 boutique aangesloten kan worden.
Zijn er hier mensen die met ditzelfde bijltje hebben gehakt?
Ik wil dit kabeltje hieronder gaan bestellen, en vraag me af of dit gaat werken.De rode USB gaat in een lader en dan de contra USB verbind ik met de tweede boutique.
Nu zit er op die MX1 Airalink. Een soort aansluiting waarop je audio en midi aansluit via 1 usb kabel en ook nog een boutique of iets anders van power voorziet.. Er is alleen maar 1 powered USB aansluiting op de MX1 en de Boutique krijgt zijn power vanaf een USB aansluiiting dus dat betekent dat er ook maar 1 boutique aangesloten kan worden.
Zijn er hier mensen die met ditzelfde bijltje hebben gehakt?
Ik wil dit kabeltje hieronder gaan bestellen, en vraag me af of dit gaat werken.De rode USB gaat in een lader en dan de contra USB verbind ik met de tweede boutique.
USB 2.0 Y Kabel - Voeding en Data USB Kabel - USB 2.0 Y Kabel - Voeding en Data USB Kabel, Connector 1: USB Female data/voeding, Connector 2a: USB Male data/power (zwart) Connector 2b: USB Male vermogen (rood), 0.22 meter (incl connectoren).
Deze USB-Y-kabel is gemaakt voor extra voeding op bepaalde USB-apparaten. Sluit gewoon de rode connector en de zwarte connector in 2 vrije USB-poorten van uw systeem en het apparaat aan op de USB vrouwelijke aansluiting van de adapter. Zo krijgt het apparaaat het dubbele vermogen.
www.allekabels.nl
Laatst gewijzigd: