Standaards voor al die compacte synths ... ?

Vraagje, die Jaspers' stands, bv. die 2 tiers, zijn de steunpoten in hoogte verstelbaar? Dit omdat ik iets 2 tiers-achtig zoek om op een tafel te plaatsen..

En kunnen ze vlot gedemonteerd worden ivm meenemen voor optredens?

Groet!
 
die buizen zijn buizen. Niks verlengbaar aan. Maar je schuift de dragers waar je maar wil en schroeft ze aan met een imbusje.
Dus ja, die dingen kunnen zo op een tafel, enkel je plafond is de beperkende zaak.
Ik doe 't meermaals hier: let wel, ik monteer de dragers als poten en andersom, dan zijn de stands 'lager' en breder. Ik heb hier maar 2m10 hoogte en werkt anders niet voor me.


IMG_0064.jpeg
 
als 't mobiel moet zijn is dit makkelijker, kan je helemaal klein maken tot je een rare L over hebt.
IMG_4253.jpeg
 
Weet iemand toevallig iets van een tablet houder of arm die je aan een paal of buis kunt bevestigen? Ik kom wat ruimte voor pedaaltjes te kort en zou deze aan een bestaande constructie willen hangen.
 
Als de diameter klopt heeft jaspers monitor houders en laptop houders. Klemt op de buis. Gewoon een klem, 2 houders en n plank op een stukje buis en klaar? Zoals mijn bruine speakers hangen op de foto 2 keer hierboven? En de MS20M naast de moog.
 
Back
Top